بریدۀ کتاب

بریدۀ کتاب

صفحۀ 173

مصرف گرایی میگوید برای رسیدن به شادکامی باید تا آنجا که میتوانیم کالاها و خدمات گوناگون را مصرف کنیم. اگر احساس میکنیم چیزی کم است، یا آن طور که میخواهیم نیست، احتمالا باید کالایی بخریم یا از خدماتی خاص استفاده کنیم. هر آگهی تبلیغاتی تلویزیونی افسانه کوچک دیگری است درباره رابطه زندگی بهتر با استفاده ا این یا آن کالا و خدمات

مصرف گرایی میگوید برای رسیدن به شادکامی باید تا آنجا که میتوانیم کالاها و خدمات گوناگون را مصرف کنیم. اگر احساس میکنیم چیزی کم است، یا آن طور که میخواهیم نیست، احتمالا باید کالایی بخریم یا از خدماتی خاص استفاده کنیم. هر آگهی تبلیغاتی تلویزیونی افسانه کوچک دیگری است درباره رابطه زندگی بهتر با استفاده ا این یا آن کالا و خدمات

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.