بریدۀ کتاب

Ermiya

1402/11/22

بریدۀ کتاب

صفحۀ 101

سباح و مستغرق هر دو در آب اند اما این را آب می برد و محمول است، و سباح حامل قوت خویش است وه اختیار خود است. پس هر جنبشی که مستغرق کند و هر فعلی و قولی که از او صادر شود آن از آب باشد، از او نباشد. او در این میان بهانه است

سباح و مستغرق هر دو در آب اند اما این را آب می برد و محمول است، و سباح حامل قوت خویش است وه اختیار خود است. پس هر جنبشی که مستغرق کند و هر فعلی و قولی که از او صادر شود آن از آب باشد، از او نباشد. او در این میان بهانه است

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.