مصطفی قادری مصطفی قادری پدیدآور دنبال کردن 0 دنبال کننده دنبال کردنهمۀ کتابها برنامه درسی فراتر از هستی: گفتگوهایی پیرامون چیستی رشته برنامه درسی و یافتن عنوانی برازنده آن مصطفی قادری 0.0 0 برنامه ی درسی و فرهنگ: رویارویی ها و هم آوری ها مصطفی قادری 0.0 0 بسترهای فهم برنامه درسی مصطفی قادری 0.0 0 عمل و نظریه در مطالعات برنامه ی درسی: ویژه دانشجویان دوره ی کارشناسی علوم تربیتی، دانشجویان مراکز تربیت معلم و دوره های آموزش معلمان مصطفی قادری 0.0 0 سرگذشت گفتمان عملی در مطالعات برنامه درسی (دیدگاه های پرکتیکال شواب، بهبود دانش معلمان و تربیت معلم، اجرا و تغییر برنامه درسی) نسرین نصرتی 0.0 0 برنامه ریزی درسی در عصر پست مدرن پاتریک اسلاتری 0.0 0 برنامه درسی در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات سعیده سراج 0.0 0 نوفهم گرایی در مطالعات برنامه درسی (از نوفهمی تا پسانوفهمی) مصطفی قادری 0.0 0 سنجش تکوینی آمیخته به همراه ۸۱ تکنیک سنجش تکوینی آغازین یا تشخیصی و سنجش تکوینی همزمان با تدریس در آموزش و پرورش و آموزش عالی دیلن ویلیام 0.0 0 نظریه انتقادی تعلیم و تربیت: نقد برنامه درسی مدرنیته و سرمایه داری متاخر مصطفی قادری 0.0 0 مفاهیم کلیدی در مطالعات برنامه ی درسی: با تاکید بر پژوهش برنامه ی درسی، مدیریت برنامه ی درسی، عمل برنامه ی درسی و مطالعات تطبیقی کولین جی مارش 0.0 0 ابزارهایی برای موفقیت در تدریس آنلاین لیزا داولی 0.0 0
مصطفی قادری مصطفی قادری پدیدآور دنبال کردن 0 دنبال کننده دنبال کردنهمۀ کتابها برنامه درسی فراتر از هستی: گفتگوهایی پیرامون چیستی رشته برنامه درسی و یافتن عنوانی برازنده آن مصطفی قادری 0.0 0 برنامه ی درسی و فرهنگ: رویارویی ها و هم آوری ها مصطفی قادری 0.0 0 بسترهای فهم برنامه درسی مصطفی قادری 0.0 0 عمل و نظریه در مطالعات برنامه ی درسی: ویژه دانشجویان دوره ی کارشناسی علوم تربیتی، دانشجویان مراکز تربیت معلم و دوره های آموزش معلمان مصطفی قادری 0.0 0 سرگذشت گفتمان عملی در مطالعات برنامه درسی (دیدگاه های پرکتیکال شواب، بهبود دانش معلمان و تربیت معلم، اجرا و تغییر برنامه درسی) نسرین نصرتی 0.0 0 برنامه ریزی درسی در عصر پست مدرن پاتریک اسلاتری 0.0 0 برنامه درسی در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات سعیده سراج 0.0 0 نوفهم گرایی در مطالعات برنامه درسی (از نوفهمی تا پسانوفهمی) مصطفی قادری 0.0 0 سنجش تکوینی آمیخته به همراه ۸۱ تکنیک سنجش تکوینی آغازین یا تشخیصی و سنجش تکوینی همزمان با تدریس در آموزش و پرورش و آموزش عالی دیلن ویلیام 0.0 0 نظریه انتقادی تعلیم و تربیت: نقد برنامه درسی مدرنیته و سرمایه داری متاخر مصطفی قادری 0.0 0 مفاهیم کلیدی در مطالعات برنامه ی درسی: با تاکید بر پژوهش برنامه ی درسی، مدیریت برنامه ی درسی، عمل برنامه ی درسی و مطالعات تطبیقی کولین جی مارش 0.0 0 ابزارهایی برای موفقیت در تدریس آنلاین لیزا داولی 0.0 0
برنامه درسی فراتر از هستی: گفتگوهایی پیرامون چیستی رشته برنامه درسی و یافتن عنوانی برازنده آن مصطفی قادری 0.0 0
عمل و نظریه در مطالعات برنامه ی درسی: ویژه دانشجویان دوره ی کارشناسی علوم تربیتی، دانشجویان مراکز تربیت معلم و دوره های آموزش معلمان مصطفی قادری 0.0 0
سرگذشت گفتمان عملی در مطالعات برنامه درسی (دیدگاه های پرکتیکال شواب، بهبود دانش معلمان و تربیت معلم، اجرا و تغییر برنامه درسی) نسرین نصرتی 0.0 0
سنجش تکوینی آمیخته به همراه ۸۱ تکنیک سنجش تکوینی آغازین یا تشخیصی و سنجش تکوینی همزمان با تدریس در آموزش و پرورش و آموزش عالی دیلن ویلیام 0.0 0
مفاهیم کلیدی در مطالعات برنامه ی درسی: با تاکید بر پژوهش برنامه ی درسی، مدیریت برنامه ی درسی، عمل برنامه ی درسی و مطالعات تطبیقی کولین جی مارش 0.0 0