یادداشت reza bakhtiari
1403/12/6
تو دوره و زمونه ای که اکثر کارایی که میکنیم فقط برای نتیجه گیری کوتاه مدته بنظرم این کتاب یه تلنگره نه فقط تو کسب و کار بلکه توی دوستی ، مشتری مداری ، عادت ها و... باید به فکر بقا در بلند مدت باشیم. هدفی که مارا در بلند مدت سرپا نگه داره. این کتاب نشونمون میده این دیدگاه چقد پایدار تر و بهتره در طولانی مدت اونم الان که خیلی از افراد میخوان امروز یه کاری بکنن و فردا نتیجه بده و پولش کنن بره. اثریه که جای یکبار خوندن رو داره بنظر من.
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.