یادداشت
1402/6/16
این کتاب ارتباط خاصی به پوچی ندارد، این عنوان صرفا ناشی از شیطنت مترجم و ناشر است. نویسنده تلاش کرده نشان دهد حداکثرسازی سود تنها راهبر کسبوکارها و مدیران آنها نیست و نباید باشد زیرا محیطزیست و جامعه دیگر توانایی تحمل چنین چیزی را ندارند. کتاب در واقع پژوهشی است درباره نحوه مدیریت کسبوکارهای موفق بر پایه مصاحبه با مدیران و مالکان آنها. اینکه مدیران این کسبوکارها چه هدفی را دنبال میکنند و چگونه رابطهای میان کار و زندگی خود برقرار کردهاند. تقلایی برای بیرون کشیدن معنا از کسبوکارهای موفق که به نظر چندان موفقیتآمیز نبوده، اما حتما ارزش خواندن دارد.
1
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.