یادداشت کیارش وفایی

زندگی پنهان نویسنده ها
        «گیوم موسو» بر اساس سنت ادبیات فرانسه و نقشه راه در پرورش درام در «زندگی پنهان نویسنده‌ها» شخصیت اول خود به شکلی متفاوت تعریف می‌کند که مخاطب بیشتر از آنکه بخواهد فضاسازی را در اثر تجربه کند سعی بر آن دارد که با «نیتن فاول» همراه باشد و بداند که او در وضعیت‌های متفاوت چه واکنشی از خود نشان می‌دهد.
از سوی دیگر «موسو» کوشیده است که به نوعی جهان نویسنده‌ها که دنیایی بسیار متفاوت است تا اندازه‌ای به تصویر بکشد.
      

1

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.