یادداشت زهرا قاسم زاده
1401/9/21
این کتاب هم نوع برخورد با بچهها با رفتاراشون با اشتباهاتشون و ترغیب کردن بچهها به کاری که میخوایم هست مخصوصاً در زمینه وظایفشون یک بخشش که خیلی برام جالب بود میگفتش که تنبیه بچهها رو متوجه اشتباهشون نمیکنه و حواسشون رو از اشتباهی که کردن اتفاقاً پرت میکنه باید یه کاری کنیم که با ماحصل اشتباهشون روبرو بشن و خودشون برای جبرانش عملی رو انجام بدن بخش دیگهای که برام جالب بود این بود که توضیح میداد چه جوری بچهها رو تشویق کنیم تا هم بچهها باور کنند هم باعث رشدشون بشه مثلاً میگفت اصلاً کلی تشویق نکنین نگین آفرین چه کار خوبی کردی با جزئیات تعریف کنید مثلاً بچه یه نقاشی کشیده اومده به شما نشون داده شما جز به جز نقاشی رو تعریف کنید نه اینکه چقدر قشنگ کشیدی درستش اینه :چقدر خوب ماهیها رو نقاشی کردی چقدر با دقت کوه رو رنگ کردی و زیاده گویی و غلو هم نکنید که بچه هم باور نکنه و هم انتظارات خیلی زیاد از خودش داشته باشه و بعدا نتونه عملی کنه و باعث ناامیدیش بشه
1
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.