یادداشت علی نعمتی شهاب
1401/2/30
4.6
9
تست مامان در مورد اشتباهاتیه که همهی ما خواسته و ناخواسته در فرایند طراحی محصول و کسبوکارمون مرتکب میشیم. اینکه ایدهای داریم و فکر میکنیم اون ایده بهترین ایدهی دنیا است و اگر هم موفق نشه، بهخاطر بدشانسی ما، جلوتر بودن ایدهمون از زمانه، درک نکردن اهمیت اون ایده توسط مشتریان و بازار و چیزهایی شبیه اینها است. راب فیتزپاتریک در این کتاب به ما نشون میده چطور گول زیبایی ایدههامون و علاقهی دیگران به تمجید از اونها (شاید برای محبت به ما یا ناراحت نکردنمون) را نخوریم و چطور واقعیت را کشف کنیم؛ حتی اگر باعث بشه که متوجه بشیم ایدهمون بهدرد نمیخوره و بهتره بریم سراغ ایدهای دیگر. این کتاب را چه کارآفرین هستید و چه قراره کارآفرین بشید و چه حتی اگر از کارآفرینی بدتون میاد، بخونید. این کتاب یک جذابیت دیگه هم داره: ترجمهی گروهی 85 نفرهای که با مدیریت آرش میلانی انجام شده و نتیجهاش یک ترجمهی تمیز و خارقالعاده است!
1
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.