یادداشت سیدمهدی حسینی

برندسازی تا رسیدن به اوج: کارآفرینان هوشمند چگونه یک ایده ی کوچک را به یک برند بزرگ تبدیل می کنند؟
        کتاب بسیار خوبی درباره برندینگ در کسب و کارهای کوچک بود. خلاصه و مجموعه ای از روشها و اقداماتی که باید استارتاپها و کسب و کارهای کوچک برای تبدیل شدن به برند بزرگ و موفق شدن انجام دهند. گرچه با کتابهای کوین لین کلر فاصله بسیار زیادی دارد ولی از آنجایی که سعی کرده فعالیتهای لازم برای برندسازی لازم را گردآوری کند، مطالعه آن را به افراد کارآفرین توصیه میکنم. کتاب از ترجمه مناسب و خوبی برخوردار بود و زیرنویسهای تکمیلی مترجم هم بجا آورده شده بودند.
      

0

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.