یادداشت سارا صفاخواه
1401/3/15
در این کتاب ابتدا تعریفی راجع به بازاریابی محتوایی میخوانیم و با این حوزه آشنا میشویم. سپس راجع به ابزارها، روشها و استراتژی بازار محتوایی میخوانیم. نکتهی مثبت قید مثال برای هر موردی است که مطرح میشود. علاوه بر این، جمع بندیهای پایان هر فصل و کتاب نیز خیلی مختصر و مفید هستند. در فصول پایانی کتاب، آمار جالبی از بازاریابی محتوایی، میزان شناخت و استفاده از آن در جهان ارائه شده است که اطلاع داشتن از آنها، دید خوبی به شما میدهد. اگر اول راه هستید، اگر نیمههای راه هستید و حتی اگر کوله باری از تجربه هم دارید، خواندن این کتاب برای شما خالی از لطف نخواهد بود. البته که این کتاب، کتاب ایده پردازی نیست اما به عقیدهی من، ایدههای خوبی درون مثالهای این کتاب نهفته است.
2
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.