یادداشت محسن حسینی
1401/5/18
امثال همین هاب اسپاتی که کتاب دربارهاش حرف میزنه مقصد خیلی از صنایع و کامپیوتر خونده های دانشگاه ماست و خیلی از همسنهای من مدرک بازاریابیش رو ضمیمۀ لینکداینشون کردن. از نظرم مثل همین ایدهها و حرفهای استارتاپی، خرده فرهنگها هم به احتمال زیاد در این فضا اصالت چندانی ندارن و شاید مصداق وارداتی خیلیهاشون رو بشه توی سیلیکون ولیهای بومی دید و به این دلیل کتاب از نظرم جالب بود. البته یسری جاها که در مورد اهمیت عرضه عمومی در فرایند مالی این شرکتا صحبت میشد در ایران وجود نداره. عمدۀ کتاب روایتهایی از محل کار و اتفاقاتیه که توی اون برای نویسنده میفته که بنظرم خوب بیان شدن.
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.