یادداشت محمد رضا نادرلو

        برایان تریسی اونقدر که توی ایران معروف شده توی خود آمریکا معروف نیست. به نظر من بدیهیات کسب و کار رو توی کتابهاش میگه و این کتابش هم یه فصل از بک کتاب دیگه هست که یه ذره کاملترش کرده ولی چون اسمش جذاب بوده کتاب جدا چاپ کرده. توی اکثر کتابهاش بدیهیات و حرفهای انگیزشی گفته میشه و صحبت علمی ازش درنمیاد. البته توی ایران هم مدرسهایی که هیچ سابقه‌ای ندارن کم نیستن. به نظرم نویسنده‌های خیلی قویتر در زمینه فروش و بازاریابی و برندسازی هستند که میشه ازشون بهره برد. گیتومر، آل ریس، جک تروت، دکتر درگی، دکتر اخلاصی و... 
نظر شخصی هست و نظر بقیه عزیزان معتبر.
      
2

9

(0/1000)

نظرات

بریان ترسی فقط از اسمش استفاده میکنه و مردم ساده هم فکر میکنن هر کتابی, که بیاد حتما یک رازی توش داره به شخصه من بعد از اثر مرکب و برتری خفیف جهاراه پول سازی,رو یکی از بهترینها میدونم

0