یادداشت محمد رضا نادرلو
1401/8/7
برایان تریسی اونقدر که توی ایران معروف شده توی خود آمریکا معروف نیست. به نظر من بدیهیات کسب و کار رو توی کتابهاش میگه و این کتابش هم یه فصل از بک کتاب دیگه هست که یه ذره کاملترش کرده ولی چون اسمش جذاب بوده کتاب جدا چاپ کرده. توی اکثر کتابهاش بدیهیات و حرفهای انگیزشی گفته میشه و صحبت علمی ازش درنمیاد. البته توی ایران هم مدرسهایی که هیچ سابقهای ندارن کم نیستن. به نظرم نویسندههای خیلی قویتر در زمینه فروش و بازاریابی و برندسازی هستند که میشه ازشون بهره برد. گیتومر، آل ریس، جک تروت، دکتر درگی، دکتر اخلاصی و... نظر شخصی هست و نظر بقیه عزیزان معتبر.
(0/1000)
حامد گلمکانی
1401/8/7
0