یادداشت راضیه بابایی
1402/10/27
4.4
40
سوژه داستان بی نظیر است.کودکان و نوجوانان ممکن است اختلالات یادگیری مختلفی داشته باشند و به خاطر فشار روانی ناشی از تفاوت با همسالان ،مشکل خود را پنهان کنند. نوجوانان در این کتاب یاد می گیرند هر تفاوتی لزوما ضعف به شمار نمی رود. مربیان و معلمان را هم تا حد زیادی نسبت به خصوصیات این دسته از بچه ها آگاه می شوند و ریزه کاری های آموزش به آنها را می آموزند. روایت داستان از زبان دختری است که به اختلال خوانش پریشی مبتلاست(عدم تمرکز و توان کافی در خواندن و نوشتن) کتاب مناسب نوجوانان ۱۲ سال به بالاست و البته بزرگسالانی که مربی و معلم هستند. تنها ایرادی که به نظرم آمد اطناب داستان در روابط و صحبتهای بین الای و دوستانش است که کمی ریتم داستان را کند می کند.ترجیه می دادم که به ارتباط الای و معلم بیشتر پرداخته شود.
5
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.