یادداشت سارا کرمانی
1400/8/20
خوندن این کتاب رو توصیه میکنم. تو یه پاراگراف بخوام بگم چی میگه میشه اینکه وقتی شما میخواید یه ارتباط موثری با یکی بگیرید که توش یک پیامی رو انتقال بدید که حالت منتقدانه یا با نیت تغییر رفتار طرف مقابله خوبه که یه قالبی رو در اون پیام رعایت کنید. میگه پیامی که دارای Fact, Feeling , Offer باشه، (یعنی شرح اتفاقی که افتاد، احساسی که اون اتفاق در شما به وجود آورده، و درخواستی که از طرف مقابل دارید به صورت شفاف) خیلی موثر تره. خوندن خود کتاب و مثال هایی که داره حتمن به فهم بهتر کمک میکنه ولی برای یه مثال خیلی ساده بخوام بگم اینه که وقتی با کسی قرار دارید و دیر میاد بهش بگید این که دیر اومد (fact) احساس بیارزشی به من منتقل کرد (Feeling). لطفا دفعهی بعد اگر دیدی نمیتونی به موقع برسی قبلش بهم خبر بده (Offer). کتاب کاربردی و به درد بخوریه خلاصه. سریع هم میشه خوندش.
5
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.