یادداشت زهراصفری
1403/10/30
۲۶.مغازه خودکشی تعریف این کتاب رو از آقای مجتبی شکوری شنیدم و چون اسمش جالب بود گرفتم. حقیقتا ایده ی جالب و نوعی بود. یک خانواده ای که تلاش در لبخند نزدن و بدبخت نشان دادن خود و جامعه و بی ارزش نشون دادن دنیا دارن مشتریانی که به دلایل بزرگ از نظرخودشون و دلایل آبکی از نظر خوننده میخوان که دنیاشون تموم بشه. مشتری مداری یعنی ارائه چندین راه حل برای خودکشی چون اگر این کارارو نکنن مشتریانشان رو از دست میدن .حالا عضو کوچیک خانواده خلاف جریان آب شنا میکنه و میخنده و شاد بودن رو به خانواده تزریق میکنه و تلاش میکنه نیمه پر لیوان رو ببینه . با این همه این نوع کتابهارو به افرادی که دچار چالش بدبینی هستن پیشنهاد میکنم نه همه ی افراد . شاید برای کسی که چنین دغدغه ای نداشته باشه خوراک خوبی نباشه.
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.