یادداشت حسین وحدانی

                نمی‌دانم کتابی از این بهتر برای دسته‌بندی و حالی کردن تکنیک‌های تاثیرگذار کردن ایده‌ها و پیام‌ها پیدا می‌شود یا نه! هر کسی که می‌خواهد روی دیگران تاثیر بگذارد و پیامش در ذهن مخاطبش ماندگار شود، باید این کتاب را بخواند؛ چه پدر یا مادری که می‌خواهد فرزند نوجوانش حرف او را گوش کند، چه مدیری که می‌خواهد تیمش را به سمت تحفق اهداف و تیده‌هایش رهبری کند، چه فعال اجتناعی یا سیاستمدادی که می‌خواهد مردم را حول شعارهایش متحد کند، و چه یک بازاریاب یا طراح تبلیغات که می‌خواهد موثرترین کمپین‌ها و شعارها را خلق و طراحی کند.

از این کتاب در کارگاه‌ها و کلاس‌هایم پیرامون تولید و بازاریابی محتوا، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، کپی‌رایتینگ و نویسندگی خلاق، استفاده‌ی زیادی برده‌ام.
        
(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.