بریدههای کتاب سُهی سُهی 1404/7/15 - 17:08 زلال حکمت: در اخلاق، آداب زندگی و سیر و سلوک: زندگی و سلوک عارف بالله حاج محمداسماعیل دولابی جلد 2 نرگس علی مردانی 5.0 0 صفحۀ 42 «همیشه امیدتان به آنچه ندارید بیشتر از آن چیزی باشد که دارید». 0 8 سُهی 1404/7/15 - 14:26 زلال حکمت: در اخلاق، آداب زندگی و سیر و سلوک: زندگی و سلوک عارف بالله حاج محمداسماعیل دولابی جلد 2 نرگس علی مردانی 5.0 0 صفحۀ 29 کارها را به خدا واگذار کنید، بلکه همهی کارها را. منتهی وقتی کارها به خدا واگذار شود، خداوند میگوید: سعی و کوششتان را هم بکنید». 0 5 سُهی 1404/7/15 - 14:24 زلال حکمت: در اخلاق، آداب زندگی و سیر و سلوک: زندگی و سلوک عارف بالله حاج محمداسماعیل دولابی جلد 2 نرگس علی مردانی 5.0 0 صفحۀ 22 «لپ و خلاصه اخلاق در دو کلمه است: مرنج و مرنجان.» 0 7 سُهی 1404/6/5 - 12:00 باید نوشت نام تو را با پرنده ها قربان ولیئی 3.8 2 صفحۀ 24 شب بود و نبود در میان من او بود و شهود آسمان-من بی پرده وجود میدرخشید عاری شده بود از گمان من از مشرق من طلوع میکرد میکرد غروب ناگهان من سر میزدم از کرانهی خویش میبرد مرا به بیکران من در برزخ هستی و عدم داشت تردید میان این و آن من. 0 13
بریدههای کتاب سُهی سُهی 1404/7/15 - 17:08 زلال حکمت: در اخلاق، آداب زندگی و سیر و سلوک: زندگی و سلوک عارف بالله حاج محمداسماعیل دولابی جلد 2 نرگس علی مردانی 5.0 0 صفحۀ 42 «همیشه امیدتان به آنچه ندارید بیشتر از آن چیزی باشد که دارید». 0 8 سُهی 1404/7/15 - 14:26 زلال حکمت: در اخلاق، آداب زندگی و سیر و سلوک: زندگی و سلوک عارف بالله حاج محمداسماعیل دولابی جلد 2 نرگس علی مردانی 5.0 0 صفحۀ 29 کارها را به خدا واگذار کنید، بلکه همهی کارها را. منتهی وقتی کارها به خدا واگذار شود، خداوند میگوید: سعی و کوششتان را هم بکنید». 0 5 سُهی 1404/7/15 - 14:24 زلال حکمت: در اخلاق، آداب زندگی و سیر و سلوک: زندگی و سلوک عارف بالله حاج محمداسماعیل دولابی جلد 2 نرگس علی مردانی 5.0 0 صفحۀ 22 «لپ و خلاصه اخلاق در دو کلمه است: مرنج و مرنجان.» 0 7 سُهی 1404/6/5 - 12:00 باید نوشت نام تو را با پرنده ها قربان ولیئی 3.8 2 صفحۀ 24 شب بود و نبود در میان من او بود و شهود آسمان-من بی پرده وجود میدرخشید عاری شده بود از گمان من از مشرق من طلوع میکرد میکرد غروب ناگهان من سر میزدم از کرانهی خویش میبرد مرا به بیکران من در برزخ هستی و عدم داشت تردید میان این و آن من. 0 13