بریدههای کتاب هیانه هیانه 1404/3/22 الگوی تفکر از منظر آیت الله خامنه ای مسلم امیری طیبی 5.0 1 صفحۀ 64 به طور کلی انسان فکور نه بیدلیل مطلبی را پذیرفته و نه رد میکند و آنجا که نفهمد آن را در بقعهی امکان میگذارد 0 2 هیانه 1404/3/20 آقای با کلاه و آقای بی کلاه شل سیلورستاین 3.9 28 صفحۀ 32 0 10 هیانه 1404/3/18 آرزوی بزرگ یک ابر کوچک تام لیچتنهلد 4.2 9 صفحۀ 37 0 2 هیانه 1404/3/18 الگوی تفکر از منظر آیت الله خامنه ای مسلم امیری طیبی 5.0 1 صفحۀ 31 《تمییز الباقی من الفانی من أشرف النظر》تشخیص امور ماندنی از امور فانی از برترین اندیشههاست 0 1 هیانه 1404/3/12 نامه های بلوغ علی صفایی حائری 4.5 31 صفحۀ 180 توقّع زیاد، تحمّل را کم مینماید.. 0 0 هیانه 1404/3/11 منشور تربیتی کودک و نوجوان (مجموعه موضوعی بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با تعلیم و تربیت کودک و نوجوان) امیرحسین بانکی پورفرد 3.0 1 صفحۀ 61 حسنات مستمر برای شغل عبادی معلمان شما در اتاق درس و در محیط آموزش که قرار میگیرید و با این نوجوان و یا این کودک مواجه میشوید، بدانید که کاتبان عمل، کرام الکاتبین الهی، لحظه به لحظهی کار شما را حسنه مینویسند. چقدر این مقرون به صرفه است که انسان کارش، زندگیش، شغلش چیزی باشد که هر لحظهی آن میتواند عبادت باشد. 0 0 هیانه 1404/3/8 نامه های بلوغ علی صفایی حائری 4.5 31 صفحۀ 130 حالا تو با این همه فریاد طلب و زمزمهی انس و با این همه آرزو و دعا چه میخواهی؟ میخواهی مثل بزغالهها زندگی کنی؟ مثل گنجشکها بمیری؟ 0 1
بریدههای کتاب هیانه هیانه 1404/3/22 الگوی تفکر از منظر آیت الله خامنه ای مسلم امیری طیبی 5.0 1 صفحۀ 64 به طور کلی انسان فکور نه بیدلیل مطلبی را پذیرفته و نه رد میکند و آنجا که نفهمد آن را در بقعهی امکان میگذارد 0 2 هیانه 1404/3/20 آقای با کلاه و آقای بی کلاه شل سیلورستاین 3.9 28 صفحۀ 32 0 10 هیانه 1404/3/18 آرزوی بزرگ یک ابر کوچک تام لیچتنهلد 4.2 9 صفحۀ 37 0 2 هیانه 1404/3/18 الگوی تفکر از منظر آیت الله خامنه ای مسلم امیری طیبی 5.0 1 صفحۀ 31 《تمییز الباقی من الفانی من أشرف النظر》تشخیص امور ماندنی از امور فانی از برترین اندیشههاست 0 1 هیانه 1404/3/12 نامه های بلوغ علی صفایی حائری 4.5 31 صفحۀ 180 توقّع زیاد، تحمّل را کم مینماید.. 0 0 هیانه 1404/3/11 منشور تربیتی کودک و نوجوان (مجموعه موضوعی بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با تعلیم و تربیت کودک و نوجوان) امیرحسین بانکی پورفرد 3.0 1 صفحۀ 61 حسنات مستمر برای شغل عبادی معلمان شما در اتاق درس و در محیط آموزش که قرار میگیرید و با این نوجوان و یا این کودک مواجه میشوید، بدانید که کاتبان عمل، کرام الکاتبین الهی، لحظه به لحظهی کار شما را حسنه مینویسند. چقدر این مقرون به صرفه است که انسان کارش، زندگیش، شغلش چیزی باشد که هر لحظهی آن میتواند عبادت باشد. 0 0 هیانه 1404/3/8 نامه های بلوغ علی صفایی حائری 4.5 31 صفحۀ 130 حالا تو با این همه فریاد طلب و زمزمهی انس و با این همه آرزو و دعا چه میخواهی؟ میخواهی مثل بزغالهها زندگی کنی؟ مثل گنجشکها بمیری؟ 0 1