بریده کتابهای استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) سید امید حسینی 1403/1/13 استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) جلد 1 برندون سندرسون 4.6 5 صفحۀ 1413 «اونها جِزْرین رو میپرستن، اگرچه اونو به عنوان شخصیت وابسته به مکتب وُرین قبول ندارن و اونو خدای یکتا نامگذاری کردن.» تِفت رو ترش کرد. «هرالدها که خدا نیستن.» سیگزیل جواب داد: «از نظر شما نیستن. سایر مردم، اونها رو طور دیگری میبینن. ایمولیها به قول محققین و دانشمندان شما یه مذهب تحریف شده دارن. اما به عقیده ایمولیها، این مذهب شماست که تحریف شده.» 4 7 سید امید حسینی 1403/1/1 استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) جلد 1 برندون سندرسون 4.6 5 صفحۀ 152 بگذار اعمالت در مقام دفاع از تو برآیند و نه گفتههایت. 0 14 آسمان احمدی 1403/1/27 استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) جلد 1 برندون سندرسون 4.6 5 صفحۀ 1483 قصهها زنده نمیمونن، مگر اینکه در ذهن کسی تجسم بشن. 0 18 سید امید حسینی 1403/1/5 استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) جلد 1 برندون سندرسون 4.6 5 صفحۀ 1195 سوءاستفاده همیشه ادامه دارد، فقط قربانیهاش جا عوض میکنن. 0 8 سید امید حسینی 1403/1/11 استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) جلد 1 برندون سندرسون 4.6 5 صفحۀ 1257 احمقها همیشه احمقان، حالا به هر مکتبی که معتقد باشند. 0 16 سید امید حسینی 1403/1/15 استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) جلد 1 برندون سندرسون 4.6 5 صفحۀ 1704 از آنانی که قادر به محافظت از خویشتن نیستند، محافظت کن. 2 14 آسمان احمدی 1403/1/13 استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) جلد 1 برندون سندرسون 4.6 5 صفحۀ 843 اگر با دانشی که به دست میآریم، کاری انجام ندیم، معنیاش اینه که مطالعاتمون رو هدر دادیم.کتابها خیلی بهتر از ما میتونن اطلاعات رو در خودشون ذخیره کنن، کاری که ما قادر به انجام اون هستیم اما خود کتابها نیستن، تفسیره. 0 11 سید امید حسینی 1403/1/13 استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) جلد 1 برندون سندرسون 4.6 5 صفحۀ 1527 همیشه راههای زیادی برای رسیدن به مقصود وجود داره. نرسیدن به مقصود ارزشش خیلی بیشتر از اونه که شخص بخواد با روشهای نادرست به مقصود برسه. 0 15 سید امید حسینی 1403/1/13 استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) جلد 1 برندون سندرسون 4.6 5 صفحۀ 1496 در نهایت باید بگویم که هیچ خیری از طریق شر قابل دستیابی نیست؛ چون هدف غایی از خلقت ما رسیدن نیست، بلکه طریق طی شده برای رسیدن است. 0 19
بریده کتابهای استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) سید امید حسینی 1403/1/13 استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) جلد 1 برندون سندرسون 4.6 5 صفحۀ 1413 «اونها جِزْرین رو میپرستن، اگرچه اونو به عنوان شخصیت وابسته به مکتب وُرین قبول ندارن و اونو خدای یکتا نامگذاری کردن.» تِفت رو ترش کرد. «هرالدها که خدا نیستن.» سیگزیل جواب داد: «از نظر شما نیستن. سایر مردم، اونها رو طور دیگری میبینن. ایمولیها به قول محققین و دانشمندان شما یه مذهب تحریف شده دارن. اما به عقیده ایمولیها، این مذهب شماست که تحریف شده.» 4 7 سید امید حسینی 1403/1/1 استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) جلد 1 برندون سندرسون 4.6 5 صفحۀ 152 بگذار اعمالت در مقام دفاع از تو برآیند و نه گفتههایت. 0 14 آسمان احمدی 1403/1/27 استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) جلد 1 برندون سندرسون 4.6 5 صفحۀ 1483 قصهها زنده نمیمونن، مگر اینکه در ذهن کسی تجسم بشن. 0 18 سید امید حسینی 1403/1/5 استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) جلد 1 برندون سندرسون 4.6 5 صفحۀ 1195 سوءاستفاده همیشه ادامه دارد، فقط قربانیهاش جا عوض میکنن. 0 8 سید امید حسینی 1403/1/11 استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) جلد 1 برندون سندرسون 4.6 5 صفحۀ 1257 احمقها همیشه احمقان، حالا به هر مکتبی که معتقد باشند. 0 16 سید امید حسینی 1403/1/15 استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) جلد 1 برندون سندرسون 4.6 5 صفحۀ 1704 از آنانی که قادر به محافظت از خویشتن نیستند، محافظت کن. 2 14 آسمان احمدی 1403/1/13 استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) جلد 1 برندون سندرسون 4.6 5 صفحۀ 843 اگر با دانشی که به دست میآریم، کاری انجام ندیم، معنیاش اینه که مطالعاتمون رو هدر دادیم.کتابها خیلی بهتر از ما میتونن اطلاعات رو در خودشون ذخیره کنن، کاری که ما قادر به انجام اون هستیم اما خود کتابها نیستن، تفسیره. 0 11 سید امید حسینی 1403/1/13 استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) جلد 1 برندون سندرسون 4.6 5 صفحۀ 1527 همیشه راههای زیادی برای رسیدن به مقصود وجود داره. نرسیدن به مقصود ارزشش خیلی بیشتر از اونه که شخص بخواد با روشهای نادرست به مقصود برسه. 0 15 سید امید حسینی 1403/1/13 استورم لایت؛ طریق شاهان (سه قسمتی) جلد 1 برندون سندرسون 4.6 5 صفحۀ 1496 در نهایت باید بگویم که هیچ خیری از طریق شر قابل دستیابی نیست؛ چون هدف غایی از خلقت ما رسیدن نیست، بلکه طریق طی شده برای رسیدن است. 0 19