بریده کتابهای غروب بت ها تاکومی 1403/10/8 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 126 جامعه ما اینگونه است، یک جامعه رام، متوسط و اخته که در آن انسانی طبیعی را که از ماجراجویی از کوهستان یا دریا برگشته است، الزاما خطرناک یا جنایتکار مینامد. 0 0 تاکومی 1402/11/12 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 25 خشنودی از خویشتن شما را در برابر سرما نیز حفظ میکند. آیا تا کنون دیده اید خانمی که خود را شیک پوش میداند، سرما خورده باشد؟ 1 10 تاکومی 1403/10/8 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 115 بیتفاوت بودن یکی از اشکال قوی بودن است، چون بیش از حد پیر یا بیش از حد خود ساخته محسوب خواهیم شد. 0 0 تاکومی 1402/11/12 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 37 و ناگهان با خوشحالی و هلهله کنان فریاد میزنند:"یافتیم، فریبکار حواس خودمان بود" 0 4 تاکومی 1403/10/8 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 124 رابطه بین فرد نابغه و دورانی که در آن زندگی میکند همانند رابطه قوی و ضعیف است یا پیر و جوان؛ دورانی که انها در آن زندگی میکنند همیشه جوانتر، ظریفتر، ناپختهتر، نااستوارتر و کودکانهتر است. 0 0 تاکومی 1402/11/12 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 23 حتی شجاعترین فرد بین ما به ندرت شهامت کافی خواهد داشت تا با آنچه از پیش میدانسته مواجه شود اگر به "چرا"ی زندگی خود پی ببریم، با هر "چگونه" زندگی خود نیز کنار خواهیم آمد. 0 28 تاکومی 1403/10/8 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 122 بر اساس منطق وقتی فشار به بیشترین میزان ممکن برسد، دست کم باید یکی از سیستمهای غریزه به طور کامل فلج شود تا دیگری تقویت شود و در نهایت به قدرت یا ارباب تبدیل شود. 0 0 تاکومی 1403/10/8 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 131 تنها شعار واقعی برای عدالت این است:" برابری برای هر آنچه برابر است و نابرابری برای هر آنچه نابرابر است." 0 0 تاکومی 1403/9/24 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 78 دانشجو در مقام کاربر عملی شیوه درست "دیدن" باید کند، بیاعتماد و متمرد شود. 0 1 تاکومی 1402/11/12 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 28 آیا ممکن است خرد بر کرهی زمین همچون کلاغی پدیدار شده باشد که فقط جذب بوی تعفن مردار میشود؟ 0 5 تاکومی 1403/9/24 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 78 فکر کردن را باید همانند رقصیدن به دانشجویان آموزش داد. 0 2
بریده کتابهای غروب بت ها تاکومی 1403/10/8 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 126 جامعه ما اینگونه است، یک جامعه رام، متوسط و اخته که در آن انسانی طبیعی را که از ماجراجویی از کوهستان یا دریا برگشته است، الزاما خطرناک یا جنایتکار مینامد. 0 0 تاکومی 1402/11/12 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 25 خشنودی از خویشتن شما را در برابر سرما نیز حفظ میکند. آیا تا کنون دیده اید خانمی که خود را شیک پوش میداند، سرما خورده باشد؟ 1 10 تاکومی 1403/10/8 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 115 بیتفاوت بودن یکی از اشکال قوی بودن است، چون بیش از حد پیر یا بیش از حد خود ساخته محسوب خواهیم شد. 0 0 تاکومی 1402/11/12 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 37 و ناگهان با خوشحالی و هلهله کنان فریاد میزنند:"یافتیم، فریبکار حواس خودمان بود" 0 4 تاکومی 1403/10/8 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 124 رابطه بین فرد نابغه و دورانی که در آن زندگی میکند همانند رابطه قوی و ضعیف است یا پیر و جوان؛ دورانی که انها در آن زندگی میکنند همیشه جوانتر، ظریفتر، ناپختهتر، نااستوارتر و کودکانهتر است. 0 0 تاکومی 1402/11/12 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 23 حتی شجاعترین فرد بین ما به ندرت شهامت کافی خواهد داشت تا با آنچه از پیش میدانسته مواجه شود اگر به "چرا"ی زندگی خود پی ببریم، با هر "چگونه" زندگی خود نیز کنار خواهیم آمد. 0 28 تاکومی 1403/10/8 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 122 بر اساس منطق وقتی فشار به بیشترین میزان ممکن برسد، دست کم باید یکی از سیستمهای غریزه به طور کامل فلج شود تا دیگری تقویت شود و در نهایت به قدرت یا ارباب تبدیل شود. 0 0 تاکومی 1403/10/8 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 131 تنها شعار واقعی برای عدالت این است:" برابری برای هر آنچه برابر است و نابرابری برای هر آنچه نابرابر است." 0 0 تاکومی 1403/9/24 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 78 دانشجو در مقام کاربر عملی شیوه درست "دیدن" باید کند، بیاعتماد و متمرد شود. 0 1 تاکومی 1402/11/12 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 28 آیا ممکن است خرد بر کرهی زمین همچون کلاغی پدیدار شده باشد که فقط جذب بوی تعفن مردار میشود؟ 0 5 تاکومی 1403/9/24 غروب بت ها فریدریش ویلهلم نیچه 3.0 0 صفحۀ 78 فکر کردن را باید همانند رقصیدن به دانشجویان آموزش داد. 0 2