بریدههای کتاب سیمای معشوق و مفهوم ملیت در غیبت استعاره و پیرنگ امیرمحمد سالاروند 1403/9/2 سیمای معشوق و مفهوم ملیت در غیبت استعاره و پیرنگ حسن نصیری 4.8 1 صفحۀ 61 اگرچه به نظر میرسد بسیاری از قصههای مثنوی با امر واقع پیوند دارد اما شیوه مولوی چنان است که آن را از تاریخ جدا میکند، یا درستتر، زندگی و تاریخ را به نفع نظریه از قصه میزداید. 0 13 سیّد محمّدحسین موسوی 1404/5/6 سیمای معشوق و مفهوم ملیت در غیبت استعاره و پیرنگ حسن نصیری 4.8 1 صفحۀ 55 رمانها به قلمرو ابلیس تعلق دارند، نه قلمرو خدا. (نقل از تزوتان تودوروف) 0 17 سیّد محمّدحسین موسوی 1404/5/7 سیمای معشوق و مفهوم ملیت در غیبت استعاره و پیرنگ حسن نصیری 4.8 1 صفحۀ 110 0 3 سیّد محمّدحسین موسوی 1404/5/7 سیمای معشوق و مفهوم ملیت در غیبت استعاره و پیرنگ حسن نصیری 4.8 1 صفحۀ 131 0 10 سیّد محمّدحسین موسوی 1404/5/10 سیمای معشوق و مفهوم ملیت در غیبت استعاره و پیرنگ حسن نصیری 4.8 1 صفحۀ 168 عشق اسم رمزی است که مجوز ورود به ریاکاری را به عاشق میدهد تا بتواند پلشتیهای زیست زمینی را بپوشاند و همچنان شاغل به شغل شریف تجارت پرسود مادی و معنوی بماند. 0 2 امیرمحمد سالاروند 1403/9/5 سیمای معشوق و مفهوم ملیت در غیبت استعاره و پیرنگ حسن نصیری 4.8 1 صفحۀ 87 در واقع، شاهنامه با داستان جمشید آغاز میشود، بقیه داستانها ادامهی سرگذشت کشوری است که او بنیاد نهاده و تضاد میان خیرِ عمومی و شرِّ قدرت اصلیترین دغدغهی تاریخ آن است. 0 11
بریدههای کتاب سیمای معشوق و مفهوم ملیت در غیبت استعاره و پیرنگ امیرمحمد سالاروند 1403/9/2 سیمای معشوق و مفهوم ملیت در غیبت استعاره و پیرنگ حسن نصیری 4.8 1 صفحۀ 61 اگرچه به نظر میرسد بسیاری از قصههای مثنوی با امر واقع پیوند دارد اما شیوه مولوی چنان است که آن را از تاریخ جدا میکند، یا درستتر، زندگی و تاریخ را به نفع نظریه از قصه میزداید. 0 13 سیّد محمّدحسین موسوی 1404/5/6 سیمای معشوق و مفهوم ملیت در غیبت استعاره و پیرنگ حسن نصیری 4.8 1 صفحۀ 55 رمانها به قلمرو ابلیس تعلق دارند، نه قلمرو خدا. (نقل از تزوتان تودوروف) 0 17 سیّد محمّدحسین موسوی 1404/5/7 سیمای معشوق و مفهوم ملیت در غیبت استعاره و پیرنگ حسن نصیری 4.8 1 صفحۀ 110 0 3 سیّد محمّدحسین موسوی 1404/5/7 سیمای معشوق و مفهوم ملیت در غیبت استعاره و پیرنگ حسن نصیری 4.8 1 صفحۀ 131 0 10 سیّد محمّدحسین موسوی 1404/5/10 سیمای معشوق و مفهوم ملیت در غیبت استعاره و پیرنگ حسن نصیری 4.8 1 صفحۀ 168 عشق اسم رمزی است که مجوز ورود به ریاکاری را به عاشق میدهد تا بتواند پلشتیهای زیست زمینی را بپوشاند و همچنان شاغل به شغل شریف تجارت پرسود مادی و معنوی بماند. 0 2 امیرمحمد سالاروند 1403/9/5 سیمای معشوق و مفهوم ملیت در غیبت استعاره و پیرنگ حسن نصیری 4.8 1 صفحۀ 87 در واقع، شاهنامه با داستان جمشید آغاز میشود، بقیه داستانها ادامهی سرگذشت کشوری است که او بنیاد نهاده و تضاد میان خیرِ عمومی و شرِّ قدرت اصلیترین دغدغهی تاریخ آن است. 0 11