بریده کتابهای معلم خصوصی: روایت هایی از تدریس اورژانسی ریاضی زینب صاد:) 1403/8/4 معلم خصوصی: روایت هایی از تدریس اورژانسی ریاضی گیتی باقری 4.1 5 صفحۀ 107 ریاضی میتواند در تربیت تفکر درست، آموزش صبر و پایداری در حل مسائل و بالا رفتن هوش اجتماعی افراد جامعه موثر باشد و از آسیبهای اجتماعی و خسارتهای جبران ناپذیر جلوگیری کند. 2 6 زینب صاد:) 1403/5/11 معلم خصوصی: روایت هایی از تدریس اورژانسی ریاضی گیتی باقری 4.1 5 صفحۀ 10 سابقهٔ تدریس خصوصی به دورهٔ قاجار برمیگردد. در ابتدای دورهٔ قاجار دو نوع آموزش رایج بود، آموزش برای خواص و آموزش برای عوام....معلمان اعیان که «مودِّب» و «لَلِه» و «معلم سرخانه» نامیده میشدند،.... معلمهای عوام هم که ملاهای مکتبدار و ملاباجیها بودند، اکثراً کمسواد بودند و فقط سوادِ خواندنِ قرآن کریم، گلستان سعدی و مجموعه کتابهای بچهخوانی مانند قصههای منظوم موش و گربه و خضر و الیاس را داشتند. 1 6 زینب صاد:) 1403/5/11 معلم خصوصی: روایت هایی از تدریس اورژانسی ریاضی گیتی باقری 4.1 5 صفحۀ 9 از گالیله خواندم؛ «جهان هستی همواره در برابر دیدگان حیرت زدهٔ انسان گسترده خواهد ماند و انسان هرگز نمیتواند آن را درک کند، مگر اینکه زبانی را که این جهان با آن نوشته شده و توضیح داده شده است، یاد بگیرد و حروف آن را بشناسد. این زبان چیزی جز ریاضیات نیست و این حروف جز مثلث،دایره و سایر اشکال هندسی چیز دیگری نیستند.» 0 7 الهامالسادات دیباجی 1403/9/18 معلم خصوصی: روایت هایی از تدریس اورژانسی ریاضی گیتی باقری 4.1 5 صفحۀ 139 دلم برای افلاطون و سپهر و مریم سوخت. نگران آیندهشان بودم. بچهها کاملاً عادی بودند و برچسب «خاص بودن» از طرف مادرها به آنها تحمیل شده بود. 0 0 زینب صاد:) 1403/5/13 معلم خصوصی: روایت هایی از تدریس اورژانسی ریاضی گیتی باقری 4.1 5 صفحۀ 26 0 6
بریده کتابهای معلم خصوصی: روایت هایی از تدریس اورژانسی ریاضی زینب صاد:) 1403/8/4 معلم خصوصی: روایت هایی از تدریس اورژانسی ریاضی گیتی باقری 4.1 5 صفحۀ 107 ریاضی میتواند در تربیت تفکر درست، آموزش صبر و پایداری در حل مسائل و بالا رفتن هوش اجتماعی افراد جامعه موثر باشد و از آسیبهای اجتماعی و خسارتهای جبران ناپذیر جلوگیری کند. 2 6 زینب صاد:) 1403/5/11 معلم خصوصی: روایت هایی از تدریس اورژانسی ریاضی گیتی باقری 4.1 5 صفحۀ 10 سابقهٔ تدریس خصوصی به دورهٔ قاجار برمیگردد. در ابتدای دورهٔ قاجار دو نوع آموزش رایج بود، آموزش برای خواص و آموزش برای عوام....معلمان اعیان که «مودِّب» و «لَلِه» و «معلم سرخانه» نامیده میشدند،.... معلمهای عوام هم که ملاهای مکتبدار و ملاباجیها بودند، اکثراً کمسواد بودند و فقط سوادِ خواندنِ قرآن کریم، گلستان سعدی و مجموعه کتابهای بچهخوانی مانند قصههای منظوم موش و گربه و خضر و الیاس را داشتند. 1 6 زینب صاد:) 1403/5/11 معلم خصوصی: روایت هایی از تدریس اورژانسی ریاضی گیتی باقری 4.1 5 صفحۀ 9 از گالیله خواندم؛ «جهان هستی همواره در برابر دیدگان حیرت زدهٔ انسان گسترده خواهد ماند و انسان هرگز نمیتواند آن را درک کند، مگر اینکه زبانی را که این جهان با آن نوشته شده و توضیح داده شده است، یاد بگیرد و حروف آن را بشناسد. این زبان چیزی جز ریاضیات نیست و این حروف جز مثلث،دایره و سایر اشکال هندسی چیز دیگری نیستند.» 0 7 الهامالسادات دیباجی 1403/9/18 معلم خصوصی: روایت هایی از تدریس اورژانسی ریاضی گیتی باقری 4.1 5 صفحۀ 139 دلم برای افلاطون و سپهر و مریم سوخت. نگران آیندهشان بودم. بچهها کاملاً عادی بودند و برچسب «خاص بودن» از طرف مادرها به آنها تحمیل شده بود. 0 0 زینب صاد:) 1403/5/13 معلم خصوصی: روایت هایی از تدریس اورژانسی ریاضی گیتی باقری 4.1 5 صفحۀ 26 0 6