بریده کتابهای پژوهش روایی در علوم تربیتی ماجد ناجی 1403/6/29 پژوهش روایی در علوم تربیتی جین کلندینین 5.0 2 صفحۀ 224 قصهها تمام دار و ندار ما هستند. تنها چیزی که برای پس زدن بیماری و مرگ داریم. اگر قصه نداشته باشی هیچ نداری. قصههایی که با خود حمل میکنیم، در گذر زمان، اینکه چگونه کسی هستیم و چگونه کسی میشویم را شکل میدهند. 0 11 ماجد ناجی 1403/6/29 پژوهش روایی در علوم تربیتی جین کلندینین 5.0 2 صفحۀ 51 در یکی از تکالیف کلاسی با موضوع «احساس تعلق»، از دانشآموزان خواسته شد عکسهایی بگیرند که احساس تعلق را به طور استعاری بازنمایی کند. لیلی از یک قالب کَره عکس گرفته بود و توضیح داد: اگر دوستان ما به ما کمتوجهی کنند مثل کرۀ بیرون مانده از یخچال آب میشویم. حتی اگر دوباره ما را در یخچال بگذارند، هیچوقت مثل اول نمیشویم. 0 4 ماجد ناجی 1403/6/29 پژوهش روایی در علوم تربیتی جین کلندینین 5.0 2 صفحۀ 177 قصههای بچهها به آیندهشان تبدیل میشود. 0 6 فرشته سجادی فر 1403/6/9 پژوهش روایی در علوم تربیتی جین کلندینین 5.0 2 صفحۀ 54 پژوهش روایی پروژهای به شدت اخلاقی است. درک ویژگی اخلاقی پژوهش روایی بدین معناست که حیات پژوهش را نمیتوانیم از اخلاقی بودنش جدا کنیم. 3 21 ماجد ناجی 1403/6/29 پژوهش روایی در علوم تربیتی جین کلندینین 5.0 2 صفحۀ 110 رابطه امانت وار معلم و دانش آموز معلم حکم جایگزین والدین را دارد.بدین معنا که معلم در جایگاه قیم غیر رسمی و ولی دغدغهمند با دانش آموز ارتباط برقرار میکند. این مفهوم نه تنها معلم را از برخی امتیازهای والدین برخوردار میکند، بلکه مسئولیت بیشتری برای محافظت از دانش آموز بر دوش او میگذارد. 0 0 نشر اطراف 1403/8/2 پژوهش روایی در علوم تربیتی جین کلندینین 5.0 2 صفحۀ 5 0 16 ماجد ناجی 1403/6/29 پژوهش روایی در علوم تربیتی جین کلندینین 5.0 2 صفحۀ 224 به گفته ثورو، هزینه هر چیز، مقداری از زندگی است که باید در ازای آن چیز بدهیم. 0 4 ماجد ناجی 1403/6/29 پژوهش روایی در علوم تربیتی جین کلندینین 5.0 2 صفحۀ 98 شاید معلمها نتوانند تغییری شگرف جهان ایجاد کنند اما بیتردید کسانی را که جهان را دگرگون خواهند ساخت تغییر میدهند. 0 0
بریده کتابهای پژوهش روایی در علوم تربیتی ماجد ناجی 1403/6/29 پژوهش روایی در علوم تربیتی جین کلندینین 5.0 2 صفحۀ 224 قصهها تمام دار و ندار ما هستند. تنها چیزی که برای پس زدن بیماری و مرگ داریم. اگر قصه نداشته باشی هیچ نداری. قصههایی که با خود حمل میکنیم، در گذر زمان، اینکه چگونه کسی هستیم و چگونه کسی میشویم را شکل میدهند. 0 11 ماجد ناجی 1403/6/29 پژوهش روایی در علوم تربیتی جین کلندینین 5.0 2 صفحۀ 51 در یکی از تکالیف کلاسی با موضوع «احساس تعلق»، از دانشآموزان خواسته شد عکسهایی بگیرند که احساس تعلق را به طور استعاری بازنمایی کند. لیلی از یک قالب کَره عکس گرفته بود و توضیح داد: اگر دوستان ما به ما کمتوجهی کنند مثل کرۀ بیرون مانده از یخچال آب میشویم. حتی اگر دوباره ما را در یخچال بگذارند، هیچوقت مثل اول نمیشویم. 0 4 ماجد ناجی 1403/6/29 پژوهش روایی در علوم تربیتی جین کلندینین 5.0 2 صفحۀ 177 قصههای بچهها به آیندهشان تبدیل میشود. 0 6 فرشته سجادی فر 1403/6/9 پژوهش روایی در علوم تربیتی جین کلندینین 5.0 2 صفحۀ 54 پژوهش روایی پروژهای به شدت اخلاقی است. درک ویژگی اخلاقی پژوهش روایی بدین معناست که حیات پژوهش را نمیتوانیم از اخلاقی بودنش جدا کنیم. 3 21 ماجد ناجی 1403/6/29 پژوهش روایی در علوم تربیتی جین کلندینین 5.0 2 صفحۀ 110 رابطه امانت وار معلم و دانش آموز معلم حکم جایگزین والدین را دارد.بدین معنا که معلم در جایگاه قیم غیر رسمی و ولی دغدغهمند با دانش آموز ارتباط برقرار میکند. این مفهوم نه تنها معلم را از برخی امتیازهای والدین برخوردار میکند، بلکه مسئولیت بیشتری برای محافظت از دانش آموز بر دوش او میگذارد. 0 0 نشر اطراف 1403/8/2 پژوهش روایی در علوم تربیتی جین کلندینین 5.0 2 صفحۀ 5 0 16 ماجد ناجی 1403/6/29 پژوهش روایی در علوم تربیتی جین کلندینین 5.0 2 صفحۀ 224 به گفته ثورو، هزینه هر چیز، مقداری از زندگی است که باید در ازای آن چیز بدهیم. 0 4 ماجد ناجی 1403/6/29 پژوهش روایی در علوم تربیتی جین کلندینین 5.0 2 صفحۀ 98 شاید معلمها نتوانند تغییری شگرف جهان ایجاد کنند اما بیتردید کسانی را که جهان را دگرگون خواهند ساخت تغییر میدهند. 0 0