بریده کتابهای صحنه پردازی در رمان 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/8/25 صحنه پردازی در رمان ریموند آبستفلد 3.9 1 صفحۀ 329 بازنویسی یکی از لذتهای واقعی در نویسندگی است. 0 2 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/8/25 صحنه پردازی در رمان ریموند آبستفلد 3.9 1 صفحۀ 350 برندهی جایزهی نوبل ایزاک. ب. سینگر میگفت:((بهترین دوست نویسنده سطل کاغذهای باطله است.)) 0 31 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/8/25 صحنه پردازی در رمان ریموند آبستفلد 3.9 1 صفحۀ 356 0 11 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/8/24 صحنه پردازی در رمان ریموند آبستفلد 3.9 1 صفحۀ 165 0 4 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/8/25 صحنه پردازی در رمان ریموند آبستفلد 3.9 1 صفحۀ 308 نزدیک بودن بیش از حد به چیزی عیناً، مثل خیلی از مواقع زندگی، میتواند تصور شما را از آن چیز خراب بکند. اگر به شخصی بیش از حد نزدیک باشید، ممکن است متوجه نشوید که آن رابطه ویرانگر است. یا اینکه یک رژیم غذایی مضر است. یا یک مدل مو زشت است.یا بچهی شما قلدر است. در عالم نویسندگی هم همین است. شما چنان با اشتیاق روی جزئیات ریز اثرتان، روی تک تک واژهها، تک تک حرکات شخصیتها، پوشش آنها، گفتار آنها، چیزهایی که میخورند، مدل ماشینشان و به چیزهایی که در ذهنشان میگذرد فکر میکنید و کار میکنید که نمیتوانید از فاصلهی نزدیک ببینید آیا آن چیزها که کنار هم روی کاغذ آوردهاید به هم میخورند یا نه. 0 5 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/8/24 صحنه پردازی در رمان ریموند آبستفلد 3.9 1 صفحۀ 178 شخصیتهای نویسندگانِ تازهکار اغلب صدا و ضربآهنگ خاص خود را ندارند، به گونهای که میتوان گفتوگوهای آنها را باهم عوض کرد. 2 5 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/8/25 صحنه پردازی در رمان ریموند آبستفلد 3.9 1 صفحۀ 338 یک بار جان استاینبک در هشدارش به نویسندگان میگفت:((مواظب صحنهای که بیش از حد برایتان عزیز شده، عزیزتر از بقیهی صحنه ها شده، باشید.)) 2 5
بریده کتابهای صحنه پردازی در رمان 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/8/25 صحنه پردازی در رمان ریموند آبستفلد 3.9 1 صفحۀ 329 بازنویسی یکی از لذتهای واقعی در نویسندگی است. 0 2 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/8/25 صحنه پردازی در رمان ریموند آبستفلد 3.9 1 صفحۀ 350 برندهی جایزهی نوبل ایزاک. ب. سینگر میگفت:((بهترین دوست نویسنده سطل کاغذهای باطله است.)) 0 31 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/8/25 صحنه پردازی در رمان ریموند آبستفلد 3.9 1 صفحۀ 356 0 11 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/8/24 صحنه پردازی در رمان ریموند آبستفلد 3.9 1 صفحۀ 165 0 4 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/8/25 صحنه پردازی در رمان ریموند آبستفلد 3.9 1 صفحۀ 308 نزدیک بودن بیش از حد به چیزی عیناً، مثل خیلی از مواقع زندگی، میتواند تصور شما را از آن چیز خراب بکند. اگر به شخصی بیش از حد نزدیک باشید، ممکن است متوجه نشوید که آن رابطه ویرانگر است. یا اینکه یک رژیم غذایی مضر است. یا یک مدل مو زشت است.یا بچهی شما قلدر است. در عالم نویسندگی هم همین است. شما چنان با اشتیاق روی جزئیات ریز اثرتان، روی تک تک واژهها، تک تک حرکات شخصیتها، پوشش آنها، گفتار آنها، چیزهایی که میخورند، مدل ماشینشان و به چیزهایی که در ذهنشان میگذرد فکر میکنید و کار میکنید که نمیتوانید از فاصلهی نزدیک ببینید آیا آن چیزها که کنار هم روی کاغذ آوردهاید به هم میخورند یا نه. 0 5 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/8/24 صحنه پردازی در رمان ریموند آبستفلد 3.9 1 صفحۀ 178 شخصیتهای نویسندگانِ تازهکار اغلب صدا و ضربآهنگ خاص خود را ندارند، به گونهای که میتوان گفتوگوهای آنها را باهم عوض کرد. 2 5 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/8/25 صحنه پردازی در رمان ریموند آبستفلد 3.9 1 صفحۀ 338 یک بار جان استاینبک در هشدارش به نویسندگان میگفت:((مواظب صحنهای که بیش از حد برایتان عزیز شده، عزیزتر از بقیهی صحنه ها شده، باشید.)) 2 5