بریده‌ای از کتاب چین چگونه سرمایه داری شد؟ اثر رونالدهری کوز

بریدۀ کتاب

صفحۀ 52

هایک معتقد است که زیربنایی ترین مزیت بازار،نه کارایی در تخصیص منابع بلکه بیشتر جریان آزاد اطلاعات است. اما مائو نه تنها با این مفاهیم ناآشنا بود بلکه این ها را دشمن نظام ایدئولوژیک خود می‌دانست.

هایک معتقد است که زیربنایی ترین مزیت بازار،نه کارایی در تخصیص منابع بلکه بیشتر جریان آزاد اطلاعات است. اما مائو نه تنها با این مفاهیم ناآشنا بود بلکه این ها را دشمن نظام ایدئولوژیک خود می‌دانست.

4

0

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.