بریدهای از کتاب عاقلانه خرج کردن اثر جف کریسلر
1404/1/21
صفحۀ 164
ما تحت تاثیر تبلیغات، خیال پردازی میکنیم و این کار ما را با محصول تبلیغ کننده پیوند میدهد. این پیوند نوعی حس مالکیت در ما ایجاد میکند و این حس مالکیت باعث میشود حاضر شویم پول بیشتری بابت آن محصول پرداخت کنیم.
ما تحت تاثیر تبلیغات، خیال پردازی میکنیم و این کار ما را با محصول تبلیغ کننده پیوند میدهد. این پیوند نوعی حس مالکیت در ما ایجاد میکند و این حس مالکیت باعث میشود حاضر شویم پول بیشتری بابت آن محصول پرداخت کنیم.
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.