بریده‌ای از کتاب عاقلانه خرج کردن اثر جف کریسلر

بریدۀ کتاب

صفحۀ 164

ما تحت تاثیر تبلیغات، خیال پردازی می‌کنیم و این کار ما را با محصول تبلیغ کننده پیوند می‌دهد. این پیوند نوعی حس مالکیت در ما ایجاد می‌کند و این حس مالکیت باعث می‌شود حاضر شویم پول بیشتری بابت آن محصول پرداخت کنیم.

ما تحت تاثیر تبلیغات، خیال پردازی می‌کنیم و این کار ما را با محصول تبلیغ کننده پیوند می‌دهد. این پیوند نوعی حس مالکیت در ما ایجاد می‌کند و این حس مالکیت باعث می‌شود حاضر شویم پول بیشتری بابت آن محصول پرداخت کنیم.

32

2

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.