بریدهای از کتاب آینه جادو: گفت وگوها، سخنرانی ها و مقالات سینمایی اثر سید مرتضی آوینی
1404/2/26
صفحۀ 249
هدف تبلیغات -حتی در صورت غربی آن، یعنی پروپاگاندا- ایجاد باور در مخاطب است و حال آنکه شیوههایی که در تلویزیون ما اتخاذ میشود برای سلب باور از مخاطب است.
هدف تبلیغات -حتی در صورت غربی آن، یعنی پروپاگاندا- ایجاد باور در مخاطب است و حال آنکه شیوههایی که در تلویزیون ما اتخاذ میشود برای سلب باور از مخاطب است.
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.