بریده‌ای از کتاب آینه جادو: گفت وگوها، سخنرانی ها و مقالات سینمایی اثر سید مرتضی آوینی

نرگس🐚

نرگس🐚

1404/2/26

بریدۀ کتاب

صفحۀ 249

هدف تبلیغات -حتی در صورت غربی آن، یعنی پروپاگاندا- ایجاد باور در مخاطب است و حال آنکه شیوه‌هایی که در تلویزیون ما اتخاذ می‌شود برای سلب باور از مخاطب است.

هدف تبلیغات -حتی در صورت غربی آن، یعنی پروپاگاندا- ایجاد باور در مخاطب است و حال آنکه شیوه‌هایی که در تلویزیون ما اتخاذ می‌شود برای سلب باور از مخاطب است.

57

9

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.