بریدهای از کتاب مدیریت کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی اثر رابرت دی استوارت
1403/4/15
صفحۀ 20
کتابخانه ها برای رسیدن به موفقیت در آینده، نیازمند اعمال تغییرات مداوم هستند. سازمانهای کارآمد نمیتوانند تنها بر موفقیتهای گذشته خود تکیه کنند، بلکه باید بر کیفیت خدمات و رضایت کاربران، پاسخدهی سریع به تغییرات محیط بیرونی سازمان، نوآوری و خلاقیت و اجرای آموزش مداوم تمرکز داشته باشند.
کتابخانه ها برای رسیدن به موفقیت در آینده، نیازمند اعمال تغییرات مداوم هستند. سازمانهای کارآمد نمیتوانند تنها بر موفقیتهای گذشته خود تکیه کنند، بلکه باید بر کیفیت خدمات و رضایت کاربران، پاسخدهی سریع به تغییرات محیط بیرونی سازمان، نوآوری و خلاقیت و اجرای آموزش مداوم تمرکز داشته باشند.
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.