بریدهای از کتاب خلق مدل کسب و کار اثر الکساندر استروالدر
1402/8/22
صفحۀ 34
🟡 ارتباط با مشتریان(مشتری مداری) *نوع رابطه ای که یک شرکت با هر بخش از مشتریان خاص خود برقرار می کند. ❇️ انگیزه های روابط با هر بخش از مشتریان: ✔️کسب مشتری ✔️حفظ مشتری ✔️ افزایش فروش *روابط با مشتری تعریف شده در مدل کسب و کار می تواند تاثیر بسزایی در دید کلی مشتری بگذارد.
🟡 ارتباط با مشتریان(مشتری مداری) *نوع رابطه ای که یک شرکت با هر بخش از مشتریان خاص خود برقرار می کند. ❇️ انگیزه های روابط با هر بخش از مشتریان: ✔️کسب مشتری ✔️حفظ مشتری ✔️ افزایش فروش *روابط با مشتری تعریف شده در مدل کسب و کار می تواند تاثیر بسزایی در دید کلی مشتری بگذارد.
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.