بریده‌ای از کتاب خلق مدل کسب و کار اثر الکساندر استروالدر

Persiman

Persiman

1402/8/22

بریدۀ کتاب

صفحۀ 34

🟡 ارتباط با مشتریان(مشتری مداری) *نوع رابطه ای که یک شرکت با هر بخش از مشتریان خاص خود برقرار می کند. ❇️ انگیزه های روابط با هر بخش از مشتریان: ✔️کسب مشتری ✔️حفظ مشتری ✔️ افزایش فروش *روابط با مشتری تعریف شده در مدل کسب و‌ کار می تواند تاثیر بسزایی در دید کلی مشتری بگذارد.

🟡 ارتباط با مشتریان(مشتری مداری) *نوع رابطه ای که یک شرکت با هر بخش از مشتریان خاص خود برقرار می کند. ❇️ انگیزه های روابط با هر بخش از مشتریان: ✔️کسب مشتری ✔️حفظ مشتری ✔️ افزایش فروش *روابط با مشتری تعریف شده در مدل کسب و‌ کار می تواند تاثیر بسزایی در دید کلی مشتری بگذارد.

0

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.