بریدۀ کتاب
1402/8/22
صفحۀ 33
🔰 پنج بخش از حالت های متمایز کانال ها: 💢 هر کانال میتواند در بردارنده همه یا برخی از این بخش ها باشد ۱. آگاهی ⚜️ چگونه آگاهی مردم را در مورد محصول یا خدمات شرکت خود بالا ببریم؟ ۲. ارزیابی ⚜️ چگونه به مشتری کمک می کنیم گزاره ارزش شرکت را ارزیابی کند؟ ۳. خرید ⚜️ چگونه به مشتری اجازه میدهیم محصول یا خدمات خاصی را خریداری کند؟ ۴. تحویل ⚜️ چگونه گزاره ارزش را تحویل مشتری می دهیم؟ ۵. بعد از فروش ⚜️ چگونه خدمات پس از فروش ارائه می دهیم؟
🔰 پنج بخش از حالت های متمایز کانال ها: 💢 هر کانال میتواند در بردارنده همه یا برخی از این بخش ها باشد ۱. آگاهی ⚜️ چگونه آگاهی مردم را در مورد محصول یا خدمات شرکت خود بالا ببریم؟ ۲. ارزیابی ⚜️ چگونه به مشتری کمک می کنیم گزاره ارزش شرکت را ارزیابی کند؟ ۳. خرید ⚜️ چگونه به مشتری اجازه میدهیم محصول یا خدمات خاصی را خریداری کند؟ ۴. تحویل ⚜️ چگونه گزاره ارزش را تحویل مشتری می دهیم؟ ۵. بعد از فروش ⚜️ چگونه خدمات پس از فروش ارائه می دهیم؟
0
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.