بریده‌ای از کتاب خلق مدل کسب و کار اثر الکساندر استروالدر

Persiman

Persiman

1402/8/22

بریدۀ کتاب

صفحۀ 32

🔹 عملکرد های مختلف کانال ها: ✔️ افزایش آگاهی مشتریان نسبت به محصولات و خدمات شرکت ✔️ کمک به مشتری در ارزیابی گزاره ارزش هر شرکت ✔️ کمک به مشتری در خرید محصول و خدمتی خاص ✔️ تحویل گزاره ارزش به مشتری ✔️ ارائه خدمات پس از فروش

🔹 عملکرد های مختلف کانال ها: ✔️ افزایش آگاهی مشتریان نسبت به محصولات و خدمات شرکت ✔️ کمک به مشتری در ارزیابی گزاره ارزش هر شرکت ✔️ کمک به مشتری در خرید محصول و خدمتی خاص ✔️ تحویل گزاره ارزش به مشتری ✔️ ارائه خدمات پس از فروش

0

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.