بریدۀ کتاب
1402/8/22
صفحۀ 29
◽️سایر نمونه عناصر ایجاد کننده ارزش برای بخش های مشتریان: 🔘 تازگی 🔘 اجرا 🔘 سفارشی سازی مثال رونق سفارشی سازی های انبوه همکاری مشتری در تولید محصول در سال های اخیر 🔘 انجام کار کمک مشتری در انجام کار خاص 🔘 طراحی 🔘 نام تجاری/طبقه اجتماعی 🔘 قیمت خدمات ارزان قیمت خدمات و محصولات رایگان مثل روزنامه رایگان 🔘 کاهش هزینه ها 🔘 کاهش احتمال ضرر و زیان مثال برای خریداری خودرو دست دوم یک سال گارانتی سرویس، ریسک خرابی و تعمیر خودرو بعد از خرید را کاهش میدهد 🔘 دسترسی تعمیر محصولی که قبلا در دسترس مشتریان نبوده است 🔘 سهولت و قابلیت استفاده
◽️سایر نمونه عناصر ایجاد کننده ارزش برای بخش های مشتریان: 🔘 تازگی 🔘 اجرا 🔘 سفارشی سازی مثال رونق سفارشی سازی های انبوه همکاری مشتری در تولید محصول در سال های اخیر 🔘 انجام کار کمک مشتری در انجام کار خاص 🔘 طراحی 🔘 نام تجاری/طبقه اجتماعی 🔘 قیمت خدمات ارزان قیمت خدمات و محصولات رایگان مثل روزنامه رایگان 🔘 کاهش هزینه ها 🔘 کاهش احتمال ضرر و زیان مثال برای خریداری خودرو دست دوم یک سال گارانتی سرویس، ریسک خرابی و تعمیر خودرو بعد از خرید را کاهش میدهد 🔘 دسترسی تعمیر محصولی که قبلا در دسترس مشتریان نبوده است 🔘 سهولت و قابلیت استفاده
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.