بریدهای از کتاب چگونه زمان را متوقف کنیم اثر مت هیگ
4 روز پیش
صفحۀ 364
این مشکل زندگی در قرن بیست و یکم است. بسیاری از ما صاحب همه چیزهای مادی مورد نیازمان هستیم ،بنابراین شغل بازاریابی حالا به اقتصاد احساسات ما بسته شده تا با واداشتن ما به خواستن چیزهایی که قبلا هرگز به آنها نیازی نداشتیم،موجب شود حس کنیم به چیزهای بیشتری نیاز داریم . وادار میشویم با سالی ۳۰ هزار پوند درآمد درآمد احساس فقر کنیم. اگر فقط به ۱۰ کشور دیگر رفتهایم حس کنیم که کم سفر کردهایم .اگر چین و چروکی دیدیم خودمان را یک احمق پیر حس کنیم. اگر عکس مان فتوشاپ و فیلتر نشده ،خودمان را زشت حس کنیم.
این مشکل زندگی در قرن بیست و یکم است. بسیاری از ما صاحب همه چیزهای مادی مورد نیازمان هستیم ،بنابراین شغل بازاریابی حالا به اقتصاد احساسات ما بسته شده تا با واداشتن ما به خواستن چیزهایی که قبلا هرگز به آنها نیازی نداشتیم،موجب شود حس کنیم به چیزهای بیشتری نیاز داریم . وادار میشویم با سالی ۳۰ هزار پوند درآمد درآمد احساس فقر کنیم. اگر فقط به ۱۰ کشور دیگر رفتهایم حس کنیم که کم سفر کردهایم .اگر چین و چروکی دیدیم خودمان را یک احمق پیر حس کنیم. اگر عکس مان فتوشاپ و فیلتر نشده ،خودمان را زشت حس کنیم.
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.