بهترین شکل استفاده از زمان کلاس چیه؟
چی میشه اگه زمان کلاس به جای تدریس ، صرف تعاملات خلاقانهٔ یاددهنده و یادگیرنده بشه؟
این کتاب به شیوه جدید و خلاقانه ای از تدریس پرداخته و از تجربیات معلمانی که از این روش در تدریسشون استفاده کردند ، میگه.
بنظرم اجرای این روش در مدارس ایران یکم چالشیه ( البته نمیدونم تا حالا اجرا شده یا نه) ولی خب غیرممکن نیست.
بهش یه ستاره کمتر دادم چون دو سه فصل اخرش چیز جدیدی نداشت و تکراری و خسته کننده بود.
بخوام خلاصش کنم ، اگه در حیطهٔ آموزش فعالیت می کنی و از این سیستم فرسایشی که به زور میخواد یه مشت اطلاعات رو تو ذهنِ خستهٔ یادگیرنده جا کنه، متنفری ، این کتاب برای توعه.