عرفان حبیبی عرفان حبیبی دنبال کردن @Erfanhbb 2 دنبال شده 6 دنبال کننده کتابدوست(0 کتاب)0امتیاز دنبال کردن0یادداشت0امتیاز0لیستکتابخانه نمایش کتابخانه خواندهام 0 کتاب در حال خواندن 2 کتاب خواهم خواند 1 کتاب یادداشتها این کاربر هنوز یادداشتی ننوشته است. باشگاهها این کاربر هنوز عضو باشگاهی نیست. چالشهالیستها این کاربر هنوز لیستی ایجاد نکرده است. بریدههای کتاب عرفان حبیبی 1403/3/29 بازی بی نهایت سایمون سینک 3.8 3 صفحۀ 75 رشد یک نتیجه است، نه یک هدف. یک خروجی است، نه دلیلی برای وجود. 0 0 عرفان حبیبی 1403/3/28 بازی بی نهایت سایمون سینک 3.8 3 صفحۀ 72 وقتی بیانیهی چشمانداز یا ماموریت سازمان بهصورت مبتنی بر محصول طراحی شود، میتواند اثراتی منفی بر فرهنگ آن کمپانی بگذارد. آن دسته از شرکتهایی که محصولات خود را فراتر از هر چیزی در نظر میگیرند، فقط به مهندسان و طراحان محصولشان اهمیت میدهند و حس یک شهروند درجهی دوم را به سایر نیروهای خود میدهند و گاهی اوقات واقعا هم مانند یک شهروند درجهی دوم با آنها رفتار میکنند. اوضاع سازمان در صورتی بهتر خواهد شد که تمامی نیروهایش ازجمله افراد حاضر در واحد حسابداری، پشتیبانی یا خدمات مشتریان، حس کنند که کارشان اهمیت دارد، نه اینکه صرفا در خدمت نیازهای تیمهای توسعهی محصول یا مهندسان و هستند. آن ها هم دوست دارند عضو ارزشمند گروه باشند تا بتوانند به پیشبرد اهدافی بزرگتر از محصولات و بزرگتر از خودشان کمک کنند. 0 0 فعالیتهافعالیتی یافت نشد.
عرفان حبیبی عرفان حبیبی دنبال کردن @Erfanhbb 2 دنبال شده 6 دنبال کننده کتابدوست(0 کتاب)0امتیاز دنبال کردن0یادداشت0امتیاز0لیستکتابخانه نمایش کتابخانه خواندهام 0 کتاب در حال خواندن 2 کتاب خواهم خواند 1 کتاب یادداشتها این کاربر هنوز یادداشتی ننوشته است. باشگاهها این کاربر هنوز عضو باشگاهی نیست. چالشهالیستها این کاربر هنوز لیستی ایجاد نکرده است. بریدههای کتاب عرفان حبیبی 1403/3/29 بازی بی نهایت سایمون سینک 3.8 3 صفحۀ 75 رشد یک نتیجه است، نه یک هدف. یک خروجی است، نه دلیلی برای وجود. 0 0 عرفان حبیبی 1403/3/28 بازی بی نهایت سایمون سینک 3.8 3 صفحۀ 72 وقتی بیانیهی چشمانداز یا ماموریت سازمان بهصورت مبتنی بر محصول طراحی شود، میتواند اثراتی منفی بر فرهنگ آن کمپانی بگذارد. آن دسته از شرکتهایی که محصولات خود را فراتر از هر چیزی در نظر میگیرند، فقط به مهندسان و طراحان محصولشان اهمیت میدهند و حس یک شهروند درجهی دوم را به سایر نیروهای خود میدهند و گاهی اوقات واقعا هم مانند یک شهروند درجهی دوم با آنها رفتار میکنند. اوضاع سازمان در صورتی بهتر خواهد شد که تمامی نیروهایش ازجمله افراد حاضر در واحد حسابداری، پشتیبانی یا خدمات مشتریان، حس کنند که کارشان اهمیت دارد، نه اینکه صرفا در خدمت نیازهای تیمهای توسعهی محصول یا مهندسان و هستند. آن ها هم دوست دارند عضو ارزشمند گروه باشند تا بتوانند به پیشبرد اهدافی بزرگتر از محصولات و بزرگتر از خودشان کمک کنند. 0 0 فعالیتهافعالیتی یافت نشد.