یادداشت مریم

مریم

1401/09/16

                یادمه حدود یکی دو ماه قبل نمایشگاه کتاب؛ نویسنده قهوه سرد شروع کرد به تبلیغات زیاد تو فضای مجازی بخصوص اینستا‌..ته همه ی کپشن های پستش مینوشت از کتاب قهوه سرد‌‌‌...و مخاطب هم جذب این کتاب میشد.‌‌مثل من، که بلافاصله رفتم نمایشگاه و کتاب و خریدم و تا شروع به خوندن کردم پیشمون شدم از خریدش‌...کل کتاب همون کپشنای عامه پسندی بود که تو فضای مجازی تبلیغ شده بود...اینقدر خورد تو ذوقم که دیگه ادامه ندادم که  تمومش کنم بنظرم همونقدر ک خونده بودم هم وقت تلف کرده بودم.
        
(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.