یادداشت ثنا علی اکبری

        این کتاب در مورد کسب و کار و برند هست!
بیشتر در مورد نام تجاری صحبت میشه ، تقریبا 80 درصد کتاب
در واقع در مورد حسی که مردم بعد از شنیدن اسم کسب و کار شما بهشون دست میده و یه همچین چیزایی!
اینکه چه کارایی میتونه برای کسب و کارتون مفید باشه و چه کارهایی میتونه به ضررتون تموم شه:))
به چندتا نکته اشاره شد که من واقعا فکر میکردم میتونه برای کسب و کار خیلی مفید باشه اما در کمال ناباوری با مثال توضیح داد که چقدر به برندهای معروف صدمه زده و باعث شده بعضی هاشون کاملا از دور خارج شن!

به نظرم یک بار ارزش خوندن داره و نکاتش برای افرادی که کسب و کاری رو تازه شروع کردن یا میخوان شروع کنن میتونه مفید باشه ، میتونه راه رو براشون روشن کنه و تصمیماتشون رو اصلاح کنه یا حتی تغییر بده:))

پ.ن: دلیل امتیاز کمم هم این بود که بعضی نکاتش به نظرم خیلی قابل درک نبودن یا خیلی کارایی نداشتن!
      

9

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.