یادداشت ثنا علی اکبری
1401/7/13
این کتاب در مورد کسب و کار و برند هست! بیشتر در مورد نام تجاری صحبت میشه ، تقریبا 80 درصد کتاب در واقع در مورد حسی که مردم بعد از شنیدن اسم کسب و کار شما بهشون دست میده و یه همچین چیزایی! اینکه چه کارایی میتونه برای کسب و کارتون مفید باشه و چه کارهایی میتونه به ضررتون تموم شه:)) به چندتا نکته اشاره شد که من واقعا فکر میکردم میتونه برای کسب و کار خیلی مفید باشه اما در کمال ناباوری با مثال توضیح داد که چقدر به برندهای معروف صدمه زده و باعث شده بعضی هاشون کاملا از دور خارج شن! به نظرم یک بار ارزش خوندن داره و نکاتش برای افرادی که کسب و کاری رو تازه شروع کردن یا میخوان شروع کنن میتونه مفید باشه ، میتونه راه رو براشون روشن کنه و تصمیماتشون رو اصلاح کنه یا حتی تغییر بده:)) پ.ن: دلیل امتیاز کمم هم این بود که بعضی نکاتش به نظرم خیلی قابل درک نبودن یا خیلی کارایی نداشتن!
9
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.