بریده کتابهای طرح و ساختار رمان 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/15 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 245 طرح همانقدر قوی است که صحنههای آن قوی است. 0 9 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/8 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 134 داستان خوب یعنی زندگی منهای قسمتهای خستهکنندهاش. 0 4 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/8 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 131 اولین تاثیر کتاب شما روی خواننده باید تکاندهنده یا بسیار گیرا باشد. اگر اولین تاثیر کتاب بد باشد، آن وقت باید دوبرابر بار اول زحمت بکشید که تازه به جای اول برگردید. اما شاید دیگر هیچوقت این امکان را پیدا نکنید. 0 3 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/8 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 126 آلفرد هیچکاک یک بار میگفت:((رمان پرحادثه به همان اندازه قوی است که شخصیت پلیدش قوی است.)) 0 4 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/6 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 35 داستان باعث پرفروش شدن کتاب میشود نه آگهی و بودجهی کلان گذاشتن برای تبلیغ آن؛ فقط داستان. 5 16 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/8 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 130 یادتان باشد که اولین خوانندهی رمان شما احتمالا مدیر تولید ناشر یا کارگزار ناشران است. این جماعت آدمهای سختگیریاند. چون هر یک از آنها هر روز باید تعداد زیادی کتاب دستنویس بخوانند. آنها فقط منتظر یک بهانه هستند تا اثر شما را کنار بگذارند. پس لطفا این بهانه را به دستشان ندهید. بعد از آنها، خوانندگان کتاب در فروشگاههای کتاباند که نگاهی سرسری به کتابها میاندازند، اما شاید آنها صفحهی اول کتاب شما را باز کنند و بخواهند ببینند در آن چه نوشته شده است. اینجا میدان نبرد شماست. چون این خواننده ممکن است به جای خواندن کتاب شما صد هزار کار دیگر انجام بدهد. 0 3 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/8 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 116 ناامید هستید؟ فقط جوهر سیاه را روی کاغذ سفید بگذارید. 3 12 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/7 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 103 نو بودن، کلید خلاقیت در سرقت ادبی است. 😂 0 4 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/21 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 434 احتمالا اولین بار اُگ غارنشین و قصهگوی دوران ماقبل تاریخ بود که این قانون طلایی و جذاب داستاننویسی را بیان کرد:((نگو، نشان بده!)). 2 6 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/15 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 245 حتی رمان هزارصفحهای هم با یک صحنه شروع میشود. 0 9 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/18 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 301 چیزی که طرح را واقعا به یاد ماندنی میکند حوادث آن نیست، بلکه کاری است که حوادث با شخصیت میکند. 0 10 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/21 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 445 اوج کار نویسندگی شما تقریباً همیشه زمانی است که با شور و شوق مینویسید؛ یعنی وقتی که با لگدی به منتقد درونتان او را از سر راهتان برداشته به کناری انداختهاید و به تخیلتان آزادی کامل دادهاید و مایههایی نو و شوقبرانگیز خلق کردهاید. 0 6 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/15 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 237 هنگام نوشتن پایانبندی، تکتک کلمات را باید با دقت انتخاب کنید. 0 6 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/19 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 326 هیچ آدم عاقلی بدون نقشههای دقیق یک آسمانخراش و حتی یک خانهی ویلایی بنا نمیکند. یک رمان بزرگ باید در ادبیات نیز مثل ساختمان چیزی شبیه تیرآهنها و ستونهای قوی داشته باشد تا از همان ابتدا تا انتها هیجان و جذابیت آن حفظ شود و در ضمن باید مثل هر ساختمان پیچیدهای، هزارها اجزای کاملا به هم پیوسته داشته باشد. 0 8 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/18 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 301 آثار جاویدان را بخوانید یا بهتر است خوب مطالعه کنید. آنگاه ناگزیر خواهید شد که اعتراف کنید طراوت، تازگی، و زنده بودن این آثار در طول قرنها به این دلیل است که آنها به نحو بینظیری به درون و ذهن شخصیتها رسوخ و نفوذ کردهاند. لاجوس اگری 0 6 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/8 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 113 پایان اثر همیشه یا اثر را به اوج میرساند یا به زمین میزند. 0 5 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/8 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 118 گابریل گارسیا مارکز نیز میگفت: من کاملا با تصور رمانتیک بعضیها از نویسندگی که معتقدند نویسندگی نوعی ایثار است و اگر نویسنده در بدترین وضعیت اقتصادی باشد یا زیر بدترین فشار روانی باشد، اثر بهتری خلق میکند مخالفم. به نظر من برای خلق اثری عالی باید از نظر جسمی و احساسی در وضع خیلی خوبی بود. 0 3 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/6 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 33 با اینکه نثر عالی بسیار دلنشین است، چنین نثری بدون داستانی گیرا مانند غذایی ادبی میماند که فقط نشاستهاش زیاد باشد. 0 10 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/8 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 130 اولین وظیفهی شما در بخش رمان، جذب خواننده است؛ نقطه سرخط. 0 3 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/18 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 281 قانون سادهای که باید همیشه یادتان باشد این است: شخصیتها مضمونها را منتقل میکنند. همیشه. شخصیتهایتان را خوب بپرورانید و در جهان داستان قرار دهید؛ جهانی که ارزشهای متضاد آدمها در آن با هم در ستیز است. بذارید شخصیتهایتان به طور طبیعی و با تمام شور و شوق کوشش و تقلا کنند. و بعد مضمون خودبهخود و بدون هیچ تلاش زورکی آشکار خواهد شد. پ.ن خودم: منظور نویسنده اینجا از مضمون اینه: پیامی که داستان منتقل میکنه. مثلا: هیچ چیز به اندازهی عشق و ایمان والاترین ارزشهای وجودی انسان هستند(مثال خود نویسنده از مضمون کتاب برادران کارامازوف). کلا همون پیام داستان دیگه. 0 3
بریده کتابهای طرح و ساختار رمان 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/15 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 245 طرح همانقدر قوی است که صحنههای آن قوی است. 0 9 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/8 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 134 داستان خوب یعنی زندگی منهای قسمتهای خستهکنندهاش. 0 4 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/8 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 131 اولین تاثیر کتاب شما روی خواننده باید تکاندهنده یا بسیار گیرا باشد. اگر اولین تاثیر کتاب بد باشد، آن وقت باید دوبرابر بار اول زحمت بکشید که تازه به جای اول برگردید. اما شاید دیگر هیچوقت این امکان را پیدا نکنید. 0 3 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/8 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 126 آلفرد هیچکاک یک بار میگفت:((رمان پرحادثه به همان اندازه قوی است که شخصیت پلیدش قوی است.)) 0 4 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/6 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 35 داستان باعث پرفروش شدن کتاب میشود نه آگهی و بودجهی کلان گذاشتن برای تبلیغ آن؛ فقط داستان. 5 16 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/8 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 130 یادتان باشد که اولین خوانندهی رمان شما احتمالا مدیر تولید ناشر یا کارگزار ناشران است. این جماعت آدمهای سختگیریاند. چون هر یک از آنها هر روز باید تعداد زیادی کتاب دستنویس بخوانند. آنها فقط منتظر یک بهانه هستند تا اثر شما را کنار بگذارند. پس لطفا این بهانه را به دستشان ندهید. بعد از آنها، خوانندگان کتاب در فروشگاههای کتاباند که نگاهی سرسری به کتابها میاندازند، اما شاید آنها صفحهی اول کتاب شما را باز کنند و بخواهند ببینند در آن چه نوشته شده است. اینجا میدان نبرد شماست. چون این خواننده ممکن است به جای خواندن کتاب شما صد هزار کار دیگر انجام بدهد. 0 3 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/8 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 116 ناامید هستید؟ فقط جوهر سیاه را روی کاغذ سفید بگذارید. 3 12 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/7 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 103 نو بودن، کلید خلاقیت در سرقت ادبی است. 😂 0 4 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/21 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 434 احتمالا اولین بار اُگ غارنشین و قصهگوی دوران ماقبل تاریخ بود که این قانون طلایی و جذاب داستاننویسی را بیان کرد:((نگو، نشان بده!)). 2 6 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/15 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 245 حتی رمان هزارصفحهای هم با یک صحنه شروع میشود. 0 9 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/18 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 301 چیزی که طرح را واقعا به یاد ماندنی میکند حوادث آن نیست، بلکه کاری است که حوادث با شخصیت میکند. 0 10 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/21 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 445 اوج کار نویسندگی شما تقریباً همیشه زمانی است که با شور و شوق مینویسید؛ یعنی وقتی که با لگدی به منتقد درونتان او را از سر راهتان برداشته به کناری انداختهاید و به تخیلتان آزادی کامل دادهاید و مایههایی نو و شوقبرانگیز خلق کردهاید. 0 6 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/15 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 237 هنگام نوشتن پایانبندی، تکتک کلمات را باید با دقت انتخاب کنید. 0 6 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/19 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 326 هیچ آدم عاقلی بدون نقشههای دقیق یک آسمانخراش و حتی یک خانهی ویلایی بنا نمیکند. یک رمان بزرگ باید در ادبیات نیز مثل ساختمان چیزی شبیه تیرآهنها و ستونهای قوی داشته باشد تا از همان ابتدا تا انتها هیجان و جذابیت آن حفظ شود و در ضمن باید مثل هر ساختمان پیچیدهای، هزارها اجزای کاملا به هم پیوسته داشته باشد. 0 8 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/18 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 301 آثار جاویدان را بخوانید یا بهتر است خوب مطالعه کنید. آنگاه ناگزیر خواهید شد که اعتراف کنید طراوت، تازگی، و زنده بودن این آثار در طول قرنها به این دلیل است که آنها به نحو بینظیری به درون و ذهن شخصیتها رسوخ و نفوذ کردهاند. لاجوس اگری 0 6 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/8 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 113 پایان اثر همیشه یا اثر را به اوج میرساند یا به زمین میزند. 0 5 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/8 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 118 گابریل گارسیا مارکز نیز میگفت: من کاملا با تصور رمانتیک بعضیها از نویسندگی که معتقدند نویسندگی نوعی ایثار است و اگر نویسنده در بدترین وضعیت اقتصادی باشد یا زیر بدترین فشار روانی باشد، اثر بهتری خلق میکند مخالفم. به نظر من برای خلق اثری عالی باید از نظر جسمی و احساسی در وضع خیلی خوبی بود. 0 3 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/6 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 33 با اینکه نثر عالی بسیار دلنشین است، چنین نثری بدون داستانی گیرا مانند غذایی ادبی میماند که فقط نشاستهاش زیاد باشد. 0 10 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/8 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 130 اولین وظیفهی شما در بخش رمان، جذب خواننده است؛ نقطه سرخط. 0 3 🇵🇸زهرا سادات گوهری🇵🇸 1403/9/18 طرح و ساختار رمان جیمزاسکات بل 4.5 3 صفحۀ 281 قانون سادهای که باید همیشه یادتان باشد این است: شخصیتها مضمونها را منتقل میکنند. همیشه. شخصیتهایتان را خوب بپرورانید و در جهان داستان قرار دهید؛ جهانی که ارزشهای متضاد آدمها در آن با هم در ستیز است. بذارید شخصیتهایتان به طور طبیعی و با تمام شور و شوق کوشش و تقلا کنند. و بعد مضمون خودبهخود و بدون هیچ تلاش زورکی آشکار خواهد شد. پ.ن خودم: منظور نویسنده اینجا از مضمون اینه: پیامی که داستان منتقل میکنه. مثلا: هیچ چیز به اندازهی عشق و ایمان والاترین ارزشهای وجودی انسان هستند(مثال خود نویسنده از مضمون کتاب برادران کارامازوف). کلا همون پیام داستان دیگه. 0 3