بریده کتابهای آینه جادو: گفت وگوها، سخنرانی ها و مقالات سینمایی نرگس🐚 1403/10/1 آینه جادو: گفت وگوها، سخنرانی ها و مقالات سینمایی جلد 3 سید مرتضی آوینی 3.7 0 صفحۀ 33 مشهور آن است که میگویند علم هر کس به اندازه سوالات اوست. 0 3 نرگس🐚 1403/10/7 آینه جادو: گفت وگوها، سخنرانی ها و مقالات سینمایی جلد 3 سید مرتضی آوینی 3.7 0 صفحۀ 46 القاب و عناوین فریبکارند و ما در کمال سادهلوحی همه به خویشتن و به دیگران دروغ میگوییم. 0 8 نرگس🐚 1403/10/7 آینه جادو: گفت وگوها، سخنرانی ها و مقالات سینمایی جلد 3 سید مرتضی آوینی 3.7 0 صفحۀ 47 هر کس یک دیکتاتور کوچک در درون خود دارد که اگر میدان پیدا کند، سر بر می آورد. 0 10 نرگس🐚 1403/9/29 آینه جادو: گفت وگوها، سخنرانی ها و مقالات سینمایی جلد 3 سید مرتضی آوینی 3.7 0 صفحۀ 21 راهحل واقعی آن است که ما رفتهرفته، در عین آنکه اجازه ندهیم جاذبیت فیلمها برای مخاطب کنونی سینما کم شود، او را به یک فرایند تربیتی بکشانیم و حتی افق نگاه ما آن باشد که فرهنگ سینما رفتن عمومیت پیدا کند ... 0 3 نرگس🐚 1403/10/1 آینه جادو: گفت وگوها، سخنرانی ها و مقالات سینمایی جلد 3 سید مرتضی آوینی 3.7 0 صفحۀ 38 - چرا فیلم حتما باید داستان داشته باشد و به ساختار دراماتیک وفادار بماند؟ + چون فیلم مظهر زندگی است. آنچه در فیلم ظهور مییابد، زندگی است با صورتی پالایشیافته و صریحتر. و همانطور که زندگی آغاز و پایان و اوج و فرود دارد و وجود و هویت انسان در طول این وقایع و اوج و فرودهاست که شکل میگیرد، فیلم نیز باید ذاتا به این ساختار وفادار بماند. 0 4 نرگس🐚 1403/9/29 آینه جادو: گفت وگوها، سخنرانی ها و مقالات سینمایی جلد 3 سید مرتضی آوینی 3.7 0 صفحۀ 15 میخواهم بگویم که روی آوردن به مردم لزوما با افتادن در دام ابتذال همراه نیست و اصلا همین تفکر ریشه در تفرعن و عُجب و حماقتی دارد که روشنفکران قلابی این مرز و بوم به آن گرفتارند. آنها ناآگاهی مردم را بهانه توجیه انقطاع تاریخی خویش از مردم گرفتهاند ... 0 3
بریده کتابهای آینه جادو: گفت وگوها، سخنرانی ها و مقالات سینمایی نرگس🐚 1403/10/1 آینه جادو: گفت وگوها، سخنرانی ها و مقالات سینمایی جلد 3 سید مرتضی آوینی 3.7 0 صفحۀ 33 مشهور آن است که میگویند علم هر کس به اندازه سوالات اوست. 0 3 نرگس🐚 1403/10/7 آینه جادو: گفت وگوها، سخنرانی ها و مقالات سینمایی جلد 3 سید مرتضی آوینی 3.7 0 صفحۀ 46 القاب و عناوین فریبکارند و ما در کمال سادهلوحی همه به خویشتن و به دیگران دروغ میگوییم. 0 8 نرگس🐚 1403/10/7 آینه جادو: گفت وگوها، سخنرانی ها و مقالات سینمایی جلد 3 سید مرتضی آوینی 3.7 0 صفحۀ 47 هر کس یک دیکتاتور کوچک در درون خود دارد که اگر میدان پیدا کند، سر بر می آورد. 0 10 نرگس🐚 1403/9/29 آینه جادو: گفت وگوها، سخنرانی ها و مقالات سینمایی جلد 3 سید مرتضی آوینی 3.7 0 صفحۀ 21 راهحل واقعی آن است که ما رفتهرفته، در عین آنکه اجازه ندهیم جاذبیت فیلمها برای مخاطب کنونی سینما کم شود، او را به یک فرایند تربیتی بکشانیم و حتی افق نگاه ما آن باشد که فرهنگ سینما رفتن عمومیت پیدا کند ... 0 3 نرگس🐚 1403/10/1 آینه جادو: گفت وگوها، سخنرانی ها و مقالات سینمایی جلد 3 سید مرتضی آوینی 3.7 0 صفحۀ 38 - چرا فیلم حتما باید داستان داشته باشد و به ساختار دراماتیک وفادار بماند؟ + چون فیلم مظهر زندگی است. آنچه در فیلم ظهور مییابد، زندگی است با صورتی پالایشیافته و صریحتر. و همانطور که زندگی آغاز و پایان و اوج و فرود دارد و وجود و هویت انسان در طول این وقایع و اوج و فرودهاست که شکل میگیرد، فیلم نیز باید ذاتا به این ساختار وفادار بماند. 0 4 نرگس🐚 1403/9/29 آینه جادو: گفت وگوها، سخنرانی ها و مقالات سینمایی جلد 3 سید مرتضی آوینی 3.7 0 صفحۀ 15 میخواهم بگویم که روی آوردن به مردم لزوما با افتادن در دام ابتذال همراه نیست و اصلا همین تفکر ریشه در تفرعن و عُجب و حماقتی دارد که روشنفکران قلابی این مرز و بوم به آن گرفتارند. آنها ناآگاهی مردم را بهانه توجیه انقطاع تاریخی خویش از مردم گرفتهاند ... 0 3