بریده کتابهای حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی محمد مهدی 1402/9/8 حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی سید مرتضی آوینی 4.3 9 صفحۀ 23 0 7 خادِمِ جِنابِ جُوْن 1402/5/22 حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی سید مرتضی آوینی 4.3 9 صفحۀ 23 ما نه تنها خیال نداریم معیارهای این "جهانشهرِ هرروز کوچک تر شونده" را بپذیریم، بلکه کاملا مُصریم که این تفکر تازه(انقلاب اسلامی) را به این جهانشهر عرضه کنیم ویک انقلاب جهانی به را بیندازیم. 0 3 محمد مهدی 1402/9/8 حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی سید مرتضی آوینی 4.3 9 صفحۀ 131 0 6 خادِمِ جِنابِ جُوْن 1402/8/21 حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی سید مرتضی آوینی 4.3 9 صفحۀ 44 وابستگان به غرب و شرق سیاسی با دو تیغه یک مقراض واحد، از درون به قطع رگ و ریشه های انقلابی پرداخته اند که از بیرون نیز در محاصره دشمنان قسم خورده ای است که جهان و همۀ امکانات مادی و فرهنگی و تبلیغاتی آن را بلعیده اند؛ و از آغاز نیز البته قابل پیش بینی بود که تریبون آزاد ناگزیر به دست کسانی خواهد افتاد که سالهاست در فضای مسموم فرهنگ پیش از پیروزی انقلاب ،بالیده اند نه به دست انقلابیون کم تجربه و اهل تقوایی که قرن هاست تفکر آنها منکوب تبلیغات قدرت های حاکم بوده است. 0 0 محمد مهدی 1402/9/8 حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی سید مرتضی آوینی 4.3 9 صفحۀ 87 0 5 محمد مهدی 1402/9/8 حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی سید مرتضی آوینی 4.3 9 صفحۀ 125 0 7 محمد مهدی 1402/9/8 حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی سید مرتضی آوینی 4.3 9 صفحۀ 14 0 3 خادِمِ جِنابِ جُوْن 1402/8/21 حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی سید مرتضی آوینی 4.3 9 صفحۀ 48 نظام اسلامی ایران اکنون اسوۀ همۀ جریانها و گرایشهای اسلام خواهی در سراسر جهان است و کره زمین با انقلاب اسلامی وارد دوران پرحادثه یک عطف تاریخی شده است که در آخر به فروپاشی غرب و زیر ساختهای حکومتی آن نیز منتهی خواهد شد. 0 0 خادِمِ جِنابِ جُوْن 1402/8/21 حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی سید مرتضی آوینی 4.3 9 صفحۀ 51 مقتضای طبع آدمی آن است که آن چنان زیست کند که شریعت اسلام بدان امر ،فرموده چرا که اسلام دین فطرت و خلقت است و نه تنها هیچ حکمی در آن نیست که مخالف طبع آدمی باشد، بلکه همه احکام عملی آن از همان فطرتی منشأ گرفته است که انسان در اصل وجود خویش با آن متفق و متحد است. 0 0
بریده کتابهای حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی محمد مهدی 1402/9/8 حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی سید مرتضی آوینی 4.3 9 صفحۀ 23 0 7 خادِمِ جِنابِ جُوْن 1402/5/22 حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی سید مرتضی آوینی 4.3 9 صفحۀ 23 ما نه تنها خیال نداریم معیارهای این "جهانشهرِ هرروز کوچک تر شونده" را بپذیریم، بلکه کاملا مُصریم که این تفکر تازه(انقلاب اسلامی) را به این جهانشهر عرضه کنیم ویک انقلاب جهانی به را بیندازیم. 0 3 محمد مهدی 1402/9/8 حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی سید مرتضی آوینی 4.3 9 صفحۀ 131 0 6 خادِمِ جِنابِ جُوْن 1402/8/21 حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی سید مرتضی آوینی 4.3 9 صفحۀ 44 وابستگان به غرب و شرق سیاسی با دو تیغه یک مقراض واحد، از درون به قطع رگ و ریشه های انقلابی پرداخته اند که از بیرون نیز در محاصره دشمنان قسم خورده ای است که جهان و همۀ امکانات مادی و فرهنگی و تبلیغاتی آن را بلعیده اند؛ و از آغاز نیز البته قابل پیش بینی بود که تریبون آزاد ناگزیر به دست کسانی خواهد افتاد که سالهاست در فضای مسموم فرهنگ پیش از پیروزی انقلاب ،بالیده اند نه به دست انقلابیون کم تجربه و اهل تقوایی که قرن هاست تفکر آنها منکوب تبلیغات قدرت های حاکم بوده است. 0 0 محمد مهدی 1402/9/8 حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی سید مرتضی آوینی 4.3 9 صفحۀ 87 0 5 محمد مهدی 1402/9/8 حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی سید مرتضی آوینی 4.3 9 صفحۀ 125 0 7 محمد مهدی 1402/9/8 حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی سید مرتضی آوینی 4.3 9 صفحۀ 14 0 3 خادِمِ جِنابِ جُوْن 1402/8/21 حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی سید مرتضی آوینی 4.3 9 صفحۀ 48 نظام اسلامی ایران اکنون اسوۀ همۀ جریانها و گرایشهای اسلام خواهی در سراسر جهان است و کره زمین با انقلاب اسلامی وارد دوران پرحادثه یک عطف تاریخی شده است که در آخر به فروپاشی غرب و زیر ساختهای حکومتی آن نیز منتهی خواهد شد. 0 0 خادِمِ جِنابِ جُوْن 1402/8/21 حلزون های خانه به دوش: جریان روشنفکری و انقلاب اسلامی سید مرتضی آوینی 4.3 9 صفحۀ 51 مقتضای طبع آدمی آن است که آن چنان زیست کند که شریعت اسلام بدان امر ،فرموده چرا که اسلام دین فطرت و خلقت است و نه تنها هیچ حکمی در آن نیست که مخالف طبع آدمی باشد، بلکه همه احکام عملی آن از همان فطرتی منشأ گرفته است که انسان در اصل وجود خویش با آن متفق و متحد است. 0 0