بریدۀ کتاب

خلق محتوا، خلق مشتری
بریدۀ کتاب

صفحۀ 32

خریداران از بازاریابی وقفه‌ای (آن پیام‌های تبلیغاتی بی وقفه‌ای که به صورت چاپی، در رادیو، در تلوزیون و حتی اینترنت به سمت مردم روانه می‌شوند و سرشان فریاد می‌زنند) و هر آنچه می‌کوشد حواسشان را از محتوای مد‌نظرشان پرت کند نفرتی دارند که روز به روز بیشتر هم می‌شود.

خریداران از بازاریابی وقفه‌ای (آن پیام‌های تبلیغاتی بی وقفه‌ای که به صورت چاپی، در رادیو، در تلوزیون و حتی اینترنت به سمت مردم روانه می‌شوند و سرشان فریاد می‌زنند) و هر آنچه می‌کوشد حواسشان را از محتوای مد‌نظرشان پرت کند نفرتی دارند که روز به روز بیشتر هم می‌شود.

2

0

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.