بریدهای از کتاب خلق مدل کسب و کار اثر الکساندر استروالدر
1402/8/22
صفحۀ 27
🔵 بخش های مشتری: 🔘 تقسیم مشتریان گروه بندی های مختلف بر اساس نیاز، رفتار و سایر ویژگی های مشترک 🔘 مهمترین مشتریان ما: ▫️بازار انبوه: مدل های کسب و کاری که روی بازار انبوه تمرکز می کنند وجه تمایزی برای بخشهای مختلف مشتریان قائل نیستند 🔘 بازار حاشیه ای 🔘 بخش ها 🔘 تنوع 🔘 سکوی چندجانبه(یا بازار کار چند جانبه)
🔵 بخش های مشتری: 🔘 تقسیم مشتریان گروه بندی های مختلف بر اساس نیاز، رفتار و سایر ویژگی های مشترک 🔘 مهمترین مشتریان ما: ▫️بازار انبوه: مدل های کسب و کاری که روی بازار انبوه تمرکز می کنند وجه تمایزی برای بخشهای مختلف مشتریان قائل نیستند 🔘 بازار حاشیه ای 🔘 بخش ها 🔘 تنوع 🔘 سکوی چندجانبه(یا بازار کار چند جانبه)
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.