بریدۀ کتاب

مدیریت کیفیت و کاهش هزینه ها
بریدۀ کتاب

صفحۀ 84

یک مشتری انتظار دارد که هزینه های اضافی ناشی از مدیریت نامناسب فرایند و مدیریت غیر اقتصادی منابع تولید, نیز به او تحمیل نشود. به طوری که مشتری مجبور باشد هزینه های ناشی از ضایعات و دوباره کاری ها را از طریق افزایش قیمت تمام شده محصول, پرداخت نماید...

یک مشتری انتظار دارد که هزینه های اضافی ناشی از مدیریت نامناسب فرایند و مدیریت غیر اقتصادی منابع تولید, نیز به او تحمیل نشود. به طوری که مشتری مجبور باشد هزینه های ناشی از ضایعات و دوباره کاری ها را از طریق افزایش قیمت تمام شده محصول, پرداخت نماید...

2

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.