بریدۀ کتاب
1402/5/12
صفحۀ 84
یک مشتری انتظار دارد که هزینه های اضافی ناشی از مدیریت نامناسب فرایند و مدیریت غیر اقتصادی منابع تولید, نیز به او تحمیل نشود. به طوری که مشتری مجبور باشد هزینه های ناشی از ضایعات و دوباره کاری ها را از طریق افزایش قیمت تمام شده محصول, پرداخت نماید...
یک مشتری انتظار دارد که هزینه های اضافی ناشی از مدیریت نامناسب فرایند و مدیریت غیر اقتصادی منابع تولید, نیز به او تحمیل نشود. به طوری که مشتری مجبور باشد هزینه های ناشی از ضایعات و دوباره کاری ها را از طریق افزایش قیمت تمام شده محصول, پرداخت نماید...
2
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.