هرماوان کارتاجایاهرماوان کارتاجایاپدیدآوردنبال کردندنبال کردن همۀ کتابهابازاریابی برای رقابت پذیری: جهانی شدن بازارهای آسیایی در عصر مشتریان دیجیتالهوی دن هوان3.00بازاندیشی بازاریابی: بنگاه بازاریابی پایدار در آسیاهویی دن هوان0.00نسل سوم بازاریابی: از محصول به مشتری و به روح انسانیهرماوان کارتاجایا0.00نسخه ی سوم بازاریابی: از محصول به مشتری به روح انسانیایوان ستی وان0.00بازاریابی نسل پنجم تکنولوژی برای انسانهرماوان کارتاجایا0.00بازاریابی 3هرماوان کارتاجایا0.00نسل سوم بازاریابی: از محصول به مشتری و به روح انسانیهرماوان کارتاجایا0.00نسل چهارم بازاریابی: گذر از بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتالیهرماوان کارتاجایا0.01عصر سوم بازاریابی از محصول به مشتری و به روح انسانیهرماوان کارتاجایا0.00مدیریت بازاریابی برای جذب سرمایه: رویکردی اثربخش برای تامین منابع مالی کارآفرینان و شرکت هادیوید یانگ0.00جذب سرمایه گذار: یک رویکرد بازاریابی برای یافتن منابع مالی کسب و کاردیوید یانگ0.00عصر سوم بازاریابی از محصول محوری به مشتری محوری، به انسان محوریبهزاد شهرابی0.00بازاریابی رقابتی برای مصرف کنندگان دیجیتال (از آسیا به جهان)هرماوان کارتاجایا0.00نسخه ی سوم بازاریابی: از محصول به مشتریان و به روح انسانیایوان ستی وان0.00
هرماوان کارتاجایاهرماوان کارتاجایاپدیدآوردنبال کردندنبال کردن همۀ کتابهابازاریابی برای رقابت پذیری: جهانی شدن بازارهای آسیایی در عصر مشتریان دیجیتالهوی دن هوان3.00بازاندیشی بازاریابی: بنگاه بازاریابی پایدار در آسیاهویی دن هوان0.00نسل سوم بازاریابی: از محصول به مشتری و به روح انسانیهرماوان کارتاجایا0.00نسخه ی سوم بازاریابی: از محصول به مشتری به روح انسانیایوان ستی وان0.00بازاریابی نسل پنجم تکنولوژی برای انسانهرماوان کارتاجایا0.00بازاریابی 3هرماوان کارتاجایا0.00نسل سوم بازاریابی: از محصول به مشتری و به روح انسانیهرماوان کارتاجایا0.00نسل چهارم بازاریابی: گذر از بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتالیهرماوان کارتاجایا0.01عصر سوم بازاریابی از محصول به مشتری و به روح انسانیهرماوان کارتاجایا0.00مدیریت بازاریابی برای جذب سرمایه: رویکردی اثربخش برای تامین منابع مالی کارآفرینان و شرکت هادیوید یانگ0.00جذب سرمایه گذار: یک رویکرد بازاریابی برای یافتن منابع مالی کسب و کاردیوید یانگ0.00عصر سوم بازاریابی از محصول محوری به مشتری محوری، به انسان محوریبهزاد شهرابی0.00بازاریابی رقابتی برای مصرف کنندگان دیجیتال (از آسیا به جهان)هرماوان کارتاجایا0.00نسخه ی سوم بازاریابی: از محصول به مشتریان و به روح انسانیایوان ستی وان0.00
مدیریت بازاریابی برای جذب سرمایه: رویکردی اثربخش برای تامین منابع مالی کارآفرینان و شرکت هادیوید یانگ0.00