امیر علم بیگیامیر علم بیگیپدیدآوردنبال کردندنبال کردن همۀ کتابهاگره گشایی از کسب و کار: تسلط بر رهبری، فروش، بازاریابی، آموزش، مدیریت و بهره وری شخصی در یک برنامه ۶۰ روزهدونالد میلر0.00اولویت برتر: بهره گیری از محتوا برای تاثیرگذاری و تعامل با مخاطبانجان مایکل هال0.00مقدمه ای بر مدل سازی معادلات ساختاری - حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM)محمدرضا اکبری0.00مروری جهانی از روش های مناسب ترویج کشاورزی و خدمات مشاوره ایبرتون.ای سوانسون0.00درآمدی بر رویکرد سیستمی در ترویج و توسعه کشاورزی با تاکید بر نظام دانش و اطلاعات کشاورزیامیر علم بیگی0.00Sostac: رویکردی تمام عیار برای طرح بازاریابی دیجیتالپل راسل اسمیت0.00شیوه بازاریابی محتوایی یک صفحه ای: طی 90 روز یک استراتژی بازاریابی محتوایی برنده را پیاده سازی و ترافیک ورودی، مشتریان راغب و در نهایت فروش خود را دوپرافول شارما0.00راهنمای کاربران برای تحلیل شبکه در R: شبیه سازی شبکه های اجتماعی پویا و پیچیده در دنیای کسب و کارداگلاس ا لوک0.00
امیر علم بیگیامیر علم بیگیپدیدآوردنبال کردندنبال کردن همۀ کتابهاگره گشایی از کسب و کار: تسلط بر رهبری، فروش، بازاریابی، آموزش، مدیریت و بهره وری شخصی در یک برنامه ۶۰ روزهدونالد میلر0.00اولویت برتر: بهره گیری از محتوا برای تاثیرگذاری و تعامل با مخاطبانجان مایکل هال0.00مقدمه ای بر مدل سازی معادلات ساختاری - حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM)محمدرضا اکبری0.00مروری جهانی از روش های مناسب ترویج کشاورزی و خدمات مشاوره ایبرتون.ای سوانسون0.00درآمدی بر رویکرد سیستمی در ترویج و توسعه کشاورزی با تاکید بر نظام دانش و اطلاعات کشاورزیامیر علم بیگی0.00Sostac: رویکردی تمام عیار برای طرح بازاریابی دیجیتالپل راسل اسمیت0.00شیوه بازاریابی محتوایی یک صفحه ای: طی 90 روز یک استراتژی بازاریابی محتوایی برنده را پیاده سازی و ترافیک ورودی، مشتریان راغب و در نهایت فروش خود را دوپرافول شارما0.00راهنمای کاربران برای تحلیل شبکه در R: شبیه سازی شبکه های اجتماعی پویا و پیچیده در دنیای کسب و کارداگلاس ا لوک0.00
گره گشایی از کسب و کار: تسلط بر رهبری، فروش، بازاریابی، آموزش، مدیریت و بهره وری شخصی در یک برنامه ۶۰ روزهدونالد میلر0.00
درآمدی بر رویکرد سیستمی در ترویج و توسعه کشاورزی با تاکید بر نظام دانش و اطلاعات کشاورزیامیر علم بیگی0.00
شیوه بازاریابی محتوایی یک صفحه ای: طی 90 روز یک استراتژی بازاریابی محتوایی برنده را پیاده سازی و ترافیک ورودی، مشتریان راغب و در نهایت فروش خود را دوپرافول شارما0.00
راهنمای کاربران برای تحلیل شبکه در R: شبیه سازی شبکه های اجتماعی پویا و پیچیده در دنیای کسب و کارداگلاس ا لوک0.00