بهتر انتخاب کن، بهتر بخوان

معاملات هارمونیک

معاملات هارمونیک

معاملات هارمونیک

اسکات کارنی و 1 نفر دیگر
5.0
1 نفر |
1 یادداشت

با انتخاب ستاره‌ها به این کتاب امتیاز دهید.

در حال خواندن

0

خوانده‌ام

1

خواهم خواند

0

هارمونیک ترید روشی است برای شناخت الگوهای مخصوص قیمت و اعداد فیبوناچی که به نقاط احتمالی بازگشت قیمت ها اشاره می کند.

یادداشت‌های مرتبط به معاملات هارمونیک

            می گویند کسی که در بازار های مالی شروع به فعالیت می‌کند و این کار را بدون اطلاع و علمی انجام می‌دهد، محکوم به شکست و از دست دادن سرمایه اش است؛ هر چند سرمایه اش زیاد باشد؛ البته به حساب خودش.
کتاب معاملات هارمونیک به شرط و بسط الگوهای هارمونیک در بازار سرمایه می‌پردازد. الگوهایی که معمولاً نقاط برگشت قیمتی در بازار هستند و طبق سابقه بازار می‌توانیم بفهمیم که بازار در اکثر موارد به این نقاط، واکنش نشان داده است.
تمام این الگوها و نقاط برگشت بازار را می‌توان با استفاده از اعداد فیبوناچی پیدا کرد. ادعایی که درمورد این سری اعداد فیبوناچی می‌کنند این است که جهان در همه حال به این اعداد واکنش نشان می‌دهد حتی در طبیعت و این الگوها در بازار از این قاعده مستثنا نیستند.
این کتاب شامل هجده فصل، به توضیح الگوهای هارمونیک در بازار می‌پردازد و واکنش این الگوها به بازار را بیان می‌کنند البته با دلیل و اثبات عددی فیبوناچی.
اگر شما این تکنیک را فرا بگیرید، محاسبه نقاط برگشت کار آسانی خواهد بود و به راحتی می‌توان ترید با خیال راحت را انجام بدهید.
سری اعداد فیبوناچی، همان گونه که به خوبی به قیمت واکنش نشان می‌دهند، به زمان آن نیز به خوبی واکنش می‌دهند و به راحتی به وسیله این دو بعد به همراه الگوها میتوان از بازار کسب سود کرد. این سه بعد(الگو، قیمت و زمان) همیشه با هم بوده اند و در کنار یکدیگر، کار را راحت می‌کنند.