یادداشت کتاب خوب

        اغلب اوقات ما عادت کرده‌ایم که بدون شناخت کافی از نیاز‌ها و مشکلات جامعه، برنامه‌هایی را برای آن‌ها تدارک ببینیم و در اجرای برنامه‌ها نیز به شکل دستوری و آمرانه عمل کنیم، در نتیجه برنامه‌ها، موفقیت مورد انتظار را نخواهند داشت. نیازسنجی، روشی است که توسط آن، نیاز‌ها یا به‌عبارت‌دیگر مسائل اخلاقی جامعه هدف را به‌طور واقعی از نزدیک بررسی و شناسایی می‌کنیم. اولین و اساسی‌ترین گام در تولید محصولات تربیتی، اجرای صحیح و مبتنی بر واقعیت فرایند نیازسنجی است. مخاطب ‌در کتاب «موضوع‌شناسی تربیتی» با برنامه‌ریزی مدیران فرهنگی و مربیان تربیتی و روحانیون آشنا شده و هر آنچه در مورد موضوعات محصولات تهذیبی و طراحی نظام جامع تولید محصولات تربیتی طلاب و مربیان و مدیران فرهنگی نیاز است در این کتاب آورده شده است.
      
1

1

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.