یادداشت سید یحیی ابراهیمی

اعتراف های یک تبلیغاتچی
        کتابی که با لحنی روان و (ظاهرا!) صادقانه به بیان خاطرات و فرازو فرودهای فردی می‌پردازه که با بیان خاطرات و تجربیات شخصیش، طی کردنِ پله‌های موفقیتش تو حوزه تبلیغات و اثرگذاری بر اذهان مخاطب رو توضیح وشرح داده. شاید به نظر خیلی صادقانه بیاد توضیحات و بیان تجربیاتِ نویسنده که از زبان خودش هم کتاب رو نوشته، اما مجموعا حس کردم نوعی تئوری‌پردازیِ آگاهانه هم در پس متن و به صورت تقریبا فرامتن وجود داره.

مجموعا به کسانی که در حوزه رسانه و تبلیغات فعالیت می‌کنن خوندن این کتاب رو توصیه می‌کنم
      

5

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.