یادداشت سیدمهدی حسینی
1403/6/24
حرفهای این کتاب بسیار ساده و ابتدایی مینماید. فکر کنم بیشتر از 90درصد ما استاد چنین صحبتهایی باشیم. اینکه حواسمان به تغییر باشد و در اولین فرصت تغییر کنیم تا از قافله عقب نمانیم ولی واقعا چقدر عمل میکنیم؟ در طول مطالعه، دعوای بین تاکسیرانی و اسنپ و تپسی در خاطرم بود که جای شخصیتهای داستان قرار میگرفتند. ای کاش میشد تمام صاحبان کسب و کارهای سنتی نسخهای از این کتاب کمحجم را مطالعه کنند تا حواسشان جمع شود؛ چرا که به زودی و به نوبت، تمامی این کسب و کارها تحت تأثیر تکنولوژِی و نیازهای روز تغییر خواهند کرد.
0
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.