یادداشت علی شریف زاده

قلاب: چگونه مشتریان را به محصولاتمان وفادار کنیم؟
        دانستن اصولبازاریابی برای بازاریابان بسیار ضروری است. ولی این کتاب به روشهای بازاریابی بخصوص بازاریابی اینترنتی میپردازد. اینکه چگونه شما با نصب یک اپلیکیشن جدید در قلاب و دام آن می افتید و از ان روز به بعد بازاریابان حرفه ای با روش های مختلف سعی در استفاده بیشتر شما از آن اپلیکیشن، بازی و غیره میکنند.
آقای نیر ایال، نویسنده ایین کتاب امروزه به یکی از سخنرانان ترک اعتیاد شبکه های اجتماعی و نرم افزار های موبایلی تبدیل شده است که پیشنهاد میکنم سخنران های ایشان را هم در یوتیوب ببینید.
      
2

4

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.